Filistin'den Tutuklanma İddialarına Yalanlama

GİRİŞ: 13.07.2020 09:47      GÜNCELLEME: 13.07.2020 09:47
Rasthaber -  Filistin İçişleri ve Ulusal Güvenlik Bakanlığı, Suudi Arabistan sermayeli El-Arabiyye televizyonunun yayınladığı Filistin direnişine mensup bazı kişilerin işgal yönetimiyle ilişki içine girme suçlamasıyla tutuklandıkları haberlerini yalanladı.

Bakanlık tarafından dün (12 Temmuz Pazar) yapılan açıklamada El-Arabiyye televizyonu tarafından yayınlanan bu haberlerin tamamen uydurma olduğu, kamuoyunu yanıltma amacı taşıdığı, asılsız söylentilerin ve yalan haberlerin yayılması için gösterilen çabaların bir ürünü olduğu dile getirildi. 

Bakanlık El-Arabiyye televizyonunun Filistin davasıyla ilgili olarak zihinleri bulandırma amacıyla yayınladığı asılsız haberlere çok dikkatli yaklaşılmasını, bu tür haberlerin aslının araştırılmasını ve resmi kaynakların verdiği bilgilerin aktarılmasını istedi. 

Suud sermayeli El-Arabiyye televizyonu sürekli işgalci siyonistleri haklı çıkarmaya ve Filistinlileri yıpratmaya çalışan haber ve yorumlarıyla öne çıkıyor. Suudi Arabistan sermayeli MBC televizyonu da geçtiğimiz Ramazan ayında Ummu Harun ve Mahrec 7 dizilerini yayınlayarak siyonistleri mağdur göstermeye çalışmış ve işgal yönetimiyle ilişkileri normalleştirmeyi savunmuştu. 

Başta Arabistan olmak üzere bir çok Arap rejimi, Gazze'yi yıllardır abluka altında tutan ve kan gölüne çeviren ve Filistin topraklarının bir bölümünü daha ilhak etmeye yeltenen terör rejimi İsrail ile ilişkilerini normalleştirmeye çalışmaktalar.  

YORUMLAR

REKLAM

İLGİLİ BAŞLIKLAR

REKLAM