Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Erdoğan'dan Adnan Oktar'a telefon | IŞİD'e büyük operasyon | "Muhafazakârlardan ve eski İslamcılardan nasıl bir canavar çıkarabildik?" | Sonunda itiraf ettiler | İnna Lillah ve İnna İleyhi Raciun | Bahreyn'de Şii lider sınırdışı edildi |  ''Gülen örgütünün elamanları artık beyaz değil mor Türk!'' | Fransa radikallere savaş açtı | Abdullah Gül'den Erdoğan'a 'terli' gönderme! | Suudi Prens’in hubara katliamı |
ORTADOĞU | Velayet-i Fakih | Teknoloji | Spor-Aktüel | Güncel | Dünya | Siyaset | Eğitim Kültür | İnsan Hakları | Yaşam Sağlık |
DÜŞÜNCE YAZILARI
İMAM HAMANEİ

Şiir ve Edebiyat Sanatı Hakkında Görüşleri
Ayetullah Kemal Haydari

Sekaleyn Hadisi Dersleri (34)
SABAHATTİN TÜRKYILMAZ

İslami Siyaset İlkeleri(2)
MEHDİ AKSU

"İndirilen Din Uydurulan Din" (Hilal Kaplan'a...)
HAZIM KORAL

AŞURA GÜNÜ
Burhaneddin DAĞ

Aleviler mi Şii Yoksa Şiiler mi Alevi ve kim Sünnidir?
ALINTI YAZILAR
Ruşen ÇAKIR

Erdoğan’ın 24 Nisan mesajı ve samimiyet sorunu
Rafet Ballı

Nereye gidiyoruz: Renkli ‘devrim’ mi, halk hareketi mi?
Hasan DEMİR

MİT Kanunu Erdoğan’ı vuracaktır!
Hüsnü Mahalli

Sorunun nedeni Türkiye
Mehmet Ali Güller

ABD Kürdistan’a karşı mı?
Levent GÜLTEKİN

İslamcılar, Müslümanlara yasak koydu!
Doç. Dr. M. Seyfettin EROL

“Suriye İslam Meclisi” Ya da Bir Politikanın “İflası” mı?
Arslan Bulut

Egemenlik CIA’ya devredilmiştir!
Ali Bulaç

Muhafazakâr laik!
Orhan Dede

Gül'e ısrar yok
Bülent ESİNOĞLU

Amerika’nın Ukrayna Şizofrenisi!
Murat ÇABAŞ

Suriye tamam şimdi sıra İsrailde
Sami Kohen

Sırf stratejik önem yetmiyor
ÇOK OKUNANLAR
n Türkiye'den İranlı vatandaşlara şok
n Cemaat'in iddiası: 'Erdoğan Haziran sonuna kadar ölecek'
n Rusya: Karşılık veririz
n Suriye'ye giren Türk askeri İŞID'le çatıştı mı?
n TSK Suriye'de
n Suriye’de terör operasyonları aralıksız devam ediyor/ SON GELİŞMELER
n PKK’ya genel af geliyor!..
n Abdullah Gül'den Erdoğan'a 'terli' gönderme!
n Müslümanların Vahdeti ''Büyük Şeytan'ı'' rahatsız etti!
YORUMLANANLAR

 PKK’ya genel af geliyor!..

 Müslümanların Vahdeti ''Büyük Şeytan'ı'' rahatsız etti!

 Cemaat'in iddiası: 'Erdoğan Haziran sonuna kadar ölecek'

 Batı radikal İslam tehdidine odaklanmalı

 "Muhafazakârlardan ve eski İslamcılardan nasıl bir canavar çıkarabildik?"

ÜYE GİRİŞİ

Kullanıcı Adı

 
Şifre  
   

Üye Olun | Şifremi Unuttum

 

Ali Yeral’dan "dört dörtlük Alevi" Erdoğan’a sorular

Dört dörtlük Alevilik; Suriye’nin meşru Devlet Başkanına Alevi diye savaş açıp onu devirmek için on binlerce masum vatandaşın ölümüne sebebiyet vermek midir?

19-07-2013

Ali Yeral’ın Başbakan’ın "dört dörtlük Alevilik" söylemine yönelik çarpıcı tespitleri ve soruları:

Arap ve Akdeniz Alevilerinin manevi önderlerinden Şeyh Ali Yeral'ın Başbakan'ın "dört dörtlük Alevilik" söylemine yönelik çarpıcı tespitleri ve soruları:

BAŞBAKANIN DÖRT DÖRTLÜĞÜ!?..

Sn. Başbakan çoğu zaman ve zeminde olduğu gibi, dün de bir iftar yemeğinde, yine Aleviliği ağzına almış ve hızını da alamayarak, herkesin önünde kendisinin dört dörtlük bir Alevi olduğunu iddia etmiştir. Şimdi biz onun gerçekten dört dörtlük bir Alevi mi, yoksa başka bir şey mi olduğunu beraberce bulup tespit etmeye çalışalım:

Sn. Başbakan,

Dört dörtlük Alevilik; "dört Sünni hak mezhep vardır" deyip, Aleviliği batıl ve cehennemlik görmek midir?
 

Dört dörtlük Alevilik; 15. asırda 70 bin Alevi katili olan Y. Sultan Selim’i kutsayıp, bu Milletin ezici çoğunluğuna rağmen, adını 3. Boğaz Köprüsüne koymak mıdır?
 

Dört dörtlük Alevilik; Alevilerin katli ve cihadı Hıristiyan ve Yahudilerden evladır diye fetva veren Ebu Suud’ları kutsayarak göklere çıkarmak mıdır?!
 

Dört dörtlük Alevilik; Alevi katillerinden İdris-i Bitlisi, Kuyucu Murat ve Topal Osman gibilerini her ortamda övüp yüceltmek midir?!
 

Dört dörtlük Alevilik; Alevilerin ibadet yeri olan Cemevine “ucube” ve “cümbüş evi” demek midir?!
 

Dört dörtlük Alevilik; seçim meydanlarında mezhepçilik yaparak, yüz binlerce kalabalığa, Aleviliği defalarca yuhalatmak mıdır?!
 

Dört dörtlük Alevilik; Maraş, Çorum, Sivas katilleri ve onların avukatlarıyla birlikte AKP’yi kurmak mıdır?!
 

Dört dörtlük Alevilik; Suriye’nin meşru Devlet Başkanına Alevi diye savaş açıp onu devirmek için on binlerce masum vatandaşın ölümüne sebebiyet vermek midir

Dört dörtlük Alevilik; Suriye’de başta Aleviler olmak üzere, Devletlerine ihanet etmeyen herkesi tekbir eşliğinde kör bıçakla kesen ve diri diri benzinle yakan tekfircilere her türlü desteği vermek midir?!

Dört dörtlük Alevilik; Şam’daki Hz. Zeynep Cad.ni melun “Yezit” adıyla değiştireceğiz diyen ve “Yezit Tugayına” destek verip onlara kucak açmak mıdır?!

Dört dörtlük Alevilik; Sivas’ta 37 canın diri diri yakıldığı insanlığın utanç davasını zaman aşımına uğratıp; “Ülkeye – Millete hayırlı uğurlu olsun” demek midir?!

Dört dörtlük Alevilik; “Hüseyin ile Yezit arasındaki savaşta, biz Yezit’in safındayız” diyebilen sözde bir milletvekilini hala partisinde tutmak mıdır?!
 

Dört dörtlük Alevilik; T.C gibi Alevilerin 1/3’ünü oluşturan Ülkenin 81 Valisinin / Emniyet Müdürünün / Müftünün, tüm bakanların, müsteşarların, genel müdürlerin birisinin bile Alevi olmaması mıdır?!

Dört dörtlük Alevilik; haksız ve baskı uygulamalarına karşı demokratik itirazlarını gösteren vatandaşlara; “ben de bu milletin % 50’sini zor zapt ediyorum, istersem ben daha fazlasını sokaklara dökerim” demek midir?!
 

Dört dörtlük Alevilik; Reyhanlı katliamında; “53 Sünni kardeşimizi kimin öldürdüğünü siz iyi biliyorsunuz” diyerek, Alevileri potansiyel suçlu ve katliamcı göstermeye çalışmak mıdır?

Dört dörtlük Alevilik; komşularla savaş atmosferine girip; “Alevi Esed ve Şii Maliki” diye çirkin mezhepçilik tasnifi yapmak mıdır?!
 

Dört dörtlük Alevilik; E. Beytin kurtuluş gemisinden yüz çevirip, 12 İmamın 11’ini katleden Emevilerin sadık dostu, takipçisi ve avukatı olmak mıdır?!

Evet, Sn. Başbakan, bu söylem ve tutumlarınızın hiç birisi Aleviliğin yanından bile geçmez. Bununla siz dört dörtlük bir Alevi değil, olsa olsa 4x4 bir Emevi olursunuz. Sanırım da bunu demek istediniz, ama yine sürç-i lisan edip terimleri karıştırdınız. Şahsen biz sizden, dört dörtlük bir Alevi olmanızı hiç beklemiyoruz, zaten olmak isteseniz de asla olamazsınız! Sizden tek beklentimiz; hiddet, nefret, kin ve ayrımdan uzak adam akıllı bir yönetici olmanızdır. Başka bir tabirle gölge etmemenizdir. Bakın şair ne güzel söylemiş:
“Ulaş bir mürşide ulaş, akıt gözünden kanlı yaş,
Yezid’ten kaç be hey kardeş, kaçamazsın demedim mi?”

Ali YERAL
EHDAV Gen. Bşk.

 
Paylas

Yorum Ekle

Yazdır

YORUM LİSTESİ

Seyyid Özgür 19-07-2013, 07:25:19
Ali Yeral gibi bir kac cesur Hocalara ihiyacimiz var. Ancak ve anncak bu sekilde Türkiye AKP belasindan kurtula bilir.
 
ADSIZ 19-07-2013, 09:07:29
Dünyada ve Suriyede sünniler öldürülürken hiçbir şianın sesı çıkmaz nedenseç tabı onlar muaviye yezıt kafir. islamiyeti kendinize uydrumuşsunuz ıranın çocukları
 
sadik kul 19-07-2013, 09:26:37
Acep! Acep!
Adsız adlı yorumcu diyor ki; şiiler sünnilerin öldürülmelerine karşı çıkmıyorlarmış!!!
Peki Filistinliler sünni değiller mi? filistin davasını, filistinli grupları şiilerden başka destekleyen de var mı?
Yoksa NATO, ABD, AB işbirlikçilerinin sahte sloganlarla filistin davasını desteklediğinimi sanıyorsunuz?

Şiiler dünyanın neresinde şii sünni gözetmeden müslümanlara ve hatta mazlumlara karşı yapılan her türlü katliama, zulme, baskıya karşı seslerini çıkarmışlardır ve bundan sonra karşı çıkacaklardır, bunun için de başkalrının nasıl davranacağına bakmazlar.
Adsız yorumcu, hakkın yanında yer almak İranın çocuğu olmaksa bu suçlamanı kabul ediyoruz, en azından ABD'nin, NATO'nun, AB'nin ve İsrail'in yanında değiliz ve olmayız da
 
behzet 19-07-2013, 09:39:56
hocam çok güzel anlatmişsın ağzına sağlık
 
murti 19-07-2013, 10:51:12
SN ADSIZ Suriye'de sünnisi ile şiisi ile on binlerce müslüman katledildi. Nereden çıkarıyorsunuz bu tesbitleri. Ayrıca Irak'ta, Pakistan'da, intihar saldırılarına ve bombalı eylemlere bakın bakalım kimler katliamlara maruz kalıyor.Her gün basında bir haber çıkmasın şii mahallelerinde patlamalar olmasın ve en az 30-40 şii müslüman katledilmesin.Hele hele aşura ziyaretlerinde ziyaretçilerin geçtiği yollara pusu kuran siyonistlerin uşakları olan vahhabiler buralarda patlattıkları bombalarla yüzlerce şii müslümanı şehit etmekteler.Ve ne yazık ki Kardavi gibi alim müsveddeleri de bu katliamların fetvalarını vermektedir.Irakta,Pakistan'da camilerinde, çarşı pazarlarda ya da aşura merasimlerinde sivil halkın arasına dalarak insanları paramparça eden bu bombalı eylemlerde hep bu alimlerin fetvaları var.Huzursuzluk ve kaos tüm İslam Coğrafyalarında var bunun için çözüm müslümanların vahdeti ve birliğindedir.
 
EBA Malik 19-07-2013, 11:06:58
Cok guzel bir tespit mumun yatsiya kadar bile yanmadi teyyo emmi. iste hak boyledir. Bu arada ADSIZ gibi insansizlar olsa olsa siyonisttir..
 
zaza ali 19-07-2013, 12:01:47
agzina saglik hocam adsiz arkadas sen neyin pesindesin gercekleri gurecek kadar acizmisin abd israil bunu gorebiliyor basi secdeden kalkmiyan senin gibi muslumanlar bunu goremiyor iste fark budur elhamdulililah biz iranciyiz abd ve israil cideyiliz
 
Ali GÜVEN 19-07-2013, 13:02:54
Bismillah,
Seyyid Özgür mümin kardeşmin de dediği gibi: "Ali Yeral gibi bir kac cesur Hocalara ihiyacimiz var. Ancak ve anncak bu sekilde Türkiye AKP belasindan kurtula bilir."
Evet Allah-Muhammed-Ali (s.a) Ali YERAL Alimimizden razı olsun. Kalemini kuvvetli kılsın. Gerçekten Ali YERAL Hocamız daha önce de Suriye meselesiyle ilgili olarak başbakana böylesi güzel bir cevapta bulunmuştu. Allah kendisinden RAZI olsun. Aynı şekilde böylesi bir cevabı HABER olarak veren RASTHABER'den de RAZI olsun. Gerçekten bu cevaplar mümin kimseleri memnun etmiş ve münafıkları da üzmüştür. Üzülenlere örnek olarak "ADSIZ" nikli yorumcuyu örnek verebiliriz. Buna karşın diğer mümin yorumcu kardeşlerimden özellikle "murti" nikli kardeşimizi örnek verebiliriz. Eğer "ADSIZ" kendini adaletli görüyorsa "murti" kardeşimizin verdiği haberleri şu ana kadar duyamayacak kadar neden "sağır" ve "kör" kalabildi. Allah kendine "müslümanım" diyen tüm kardeşlerimize basiret versin. Basiret sahibi olabilmenin yegane yolu Allah'ın "VELAYETİNE" GİRMEKTEN GEÇER. Allah'ın (c.c) kopmak bilmeyen sağlam ipine tutunmayan kim olursa olsun (ister müslüman isterse gayri müslüman olsun, isterse etiketi Alevi isterse etiketi Sünni olsun farketmez.)
Selam ve Dua ile.....
 
aslan 19-07-2013, 13:27:18
ben bir sünni hanefi biri olarak yazıyorum. Ali Bey adının hakkını vermiş. Hakikati olduğu gibi ifade etmiş. Allah ondan razı olsun.
 
asç 19-07-2013, 14:45:53
Aleviler Kimlere Emanet
Eğer dinden imandan haber olmayanlar Alevi ise ve Alevilerin yönlendirmesi onların elinde ise Muaviyeci Erdoğan de Dört dötlük Aleviyim derme hakkı var yıllardır Alevilerin analarını ağlatanlar Aleviler üzerinde rant sağlıyorlar artık Aevlerin de geçmişleri yüzleşmeleri gerek ve İlim kapısı cedlerı Ali' -as- iliminden başka kurtuluş yolu olmadığını bilmelerı gerek
 
mehmet 19-07-2013, 16:19:38
Ali Yeral hakikatleri haykırmış. Anlayana sivri sinek saz. Bütün müslümanlar böyle samimi olmalı, eğilip bükülmemeli. Allah Ali Bey'den razı olsun.
 
ozkan 20-07-2013, 13:15:37
yeri geldi mi demokrasi dersiniz.ama kralcilik yapmaya da bayiliyorsunuz.esat demokratik secilmis mi ki?olayi siz messebe indirgiyorsunuz.bu kadar kücük düsünen kücük beyinlisiniz.sizden biri bu mevkide oldu mu Allah kitap,ya da demokrasi size dokunmasin istiyorsunuz.olay sunni-alevi meselesi öyle mi yani?dini bölen parcalayanlara Allah lanet etsin.1400 yildir ne din kaldi ne iman.``Allah sizi yanlizca kendisine iman edesiniz,kulluk edesiniz diye yaratti`` yoksa dünyada birbirinizle cekismeye degil.siz sunnileri itibarsiz yapin,onlarda aleviligi,biri de digerini....
 
Ali 23-07-2013, 09:33:25
hocam ağzınıza sağlık tüm kelimeleri çok iyi dökmüşsünüz dört dörtlük alevi olabilirmi Erdoğan !
 

KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER

24/04/2014 - 03:11 IŞİD'e büyük operasyon

24/04/2014 - 03:02 Sonunda itiraf ettiler

24/04/2014 - 02:25 Bahreyn'de Şii lider sınırdışı edildi

24/04/2014 - 11:18 Fransa radikallere savaş açtı

24/04/2014 - 09:12 Suudi Prens’in hubara katliamı

24/04/2014 - 07:57 Ayetullah Buşehri: İtikaf düşmana karşı güçlü bir silahtır

24/04/2014 - 07:50 Lübnan’da Hizbullah’ın onayını almadan cumhurbaşkanı seçilemez

24/04/2014 - 05:45 Suriye’de terör operasyonları aralıksız devam ediyor/ SON GELİŞMELER

24/04/2014 - 05:36 Rusya: Karşılık veririz

24/04/2014 - 05:34 TSK Suriye'de

23/04/2014 - 10:00 İsrail'den Gazze'ye hava saldırısı!

23/04/2014 - 05:03 Suriye politikasından dolayı Türkiye'ye ağır suçlama

23/04/2014 - 04:39 Afganistan'da saldırılar: 10 ölü

23/04/2014 - 04:29 Heniyye: "Filistin'deki bölünmüşlük yılları artık sona erdi"

23/04/2014 - 03:25 Filistin Hükümeti'nden tarihi açıklama

23/04/2014 - 11:02 Suriye halkı başkanını özgürce seçme hakkına sahiptir

23/04/2014 - 11:01 İşte S-400 füzelerinin ilk kez yayınlanan detayları / FOTO

23/04/2014 - 10:17 Batı’dan yine çifte standart

23/04/2014 - 10:11 O uçakla ilgili bir iddia daha

23/04/2014 - 09:45 Terörist kaçarken üzerindeki bombayı patlattı / VİDEO

23/04/2014 - 09:34 Suudi Arabistan'da Corona virüsü buhranı

23/04/2014 - 09:32 İşte Fethullah Gülen'in davalar için harcadığı para

23/04/2014 - 09:28 Arabistan ve Fransa yeni komplo peşinde!

23/04/2014 - 09:25 Teröristler Irak'ta hükümeti devirmeye çalışıyor

23/04/2014 - 09:23 Cemaat bankasına 1 milyar liralık 'durdurma'

23/04/2014 - 08:06 Katar ve Suudi Arabistan IŞİD konusunda anlaştı

23/04/2014 - 06:28 Dünya’ya son 14 yılda ‘nükleer’ güçte 26 asteroid çarpmış

22/04/2014 - 03:10 Nusra'dan IŞİD'e intihar saldırısı

22/04/2014 - 03:07 Pakistan'dan nükleer silah taşıyan yeni füze denemesi

22/04/2014 - 02:24 'Ellerinde Cumhurbaşkanı'nın da Genelkurmay Başkanı'nın da kaseti var'

22/04/2014 - 02:21 ''S.Arabistan tekfiri fetvaların ve radikalizmin kaynağıdır"

22/04/2014 - 02:05 Oğlu için Suriye'ye gitti, kaçırıldı!..

22/04/2014 - 07:37 Erdoğan ve Bush anlaşmıştı: PKK operasyonunu kim engelledi?

22/04/2014 - 07:35 Batı’nın Suriye’de bahanesi kalmadı

22/04/2014 - 07:15 Karadavi'den Körfez ülkelerine sıcak mesajlar

22/04/2014 - 07:11 Arabistan Irak'ta seçimleri yenilgiye uğratmaya çalışıyor

22/04/2014 - 07:10 CNN: İran Amerika’ya ağır bir cevap verdi

22/04/2014 - 07:07 Pakistan'da iki saldırıda 9 ölü

22/04/2014 - 06:32 İran ile 5+1 New York’ta buluşacak

22/04/2014 - 06:23 İşgal rejimi Gazze'ye hava ve kara saldırılar düzenledi

22/04/2014 - 06:19 Kıbrıs'ta çözüm umudu !

21/04/2014 - 06:17 İngiltere Fars Körfezi'nde daimi üs kuruyor

21/04/2014 - 02:21 Katar'ın darbedeki rolü ifşa oldu...

21/04/2014 - 12:06 Suriye seçime gidiyor

21/04/2014 - 11:56 "Hepsi ABD ve arkasındaki lobi güçlerinin emrinde !.."

21/04/2014 - 08:07 Mısır cumhurbaşkanlığı için iki aday mücadele edecek

21/04/2014 - 08:00 Barzani, Irak ve Suriye sınırlarına hendek açılmasını destekledi

21/04/2014 - 07:56 Türkiye'de çalınan araçlar Suriye’ye götürüldü

21/04/2014 - 07:56 Hz. Zeynep’in Türbesinde Hz. Fatıma’nın doğum yıldönümü kutlaması/FOTO

21/04/2014 - 07:52 Teröristler geri dönüş yolunda/SON GELİŞMELER

21/04/2014 - 07:49 Afganista'da Karzai'nin adayı seçimi kaybetmek üzere

21/04/2014 - 07:22 Kalamun bölgesinde altyapı onarım çalışmaları başlatıldı / FOTO

21/04/2014 - 05:48 İran'ın nükleer sorununda yeni iddia!

21/04/2014 - 05:43 “Şam’ın kimyasal silah kullandığına dair herhangi bir delil yok”

21/04/2014 - 05:41 Irak Ordusu geniş çaplı operasyon başlattı / SON GELİŞMELER

21/04/2014 - 05:39 İnsani yardım konvoyları Halep’e ulaştı

21/04/2014 - 05:38 Amerikalı heyet Ürdün - Suriye sınırını ziyaret etti!...

20/04/2014 - 04:34 Hatay'a top mermisi düştü!

20/04/2014 - 12:48 Suriye ordusu Kalemun bölgesinde binlerce yardım paketi dağıttı/FOTO

20/04/2014 - 12:12 Üniversiteye IŞİD saldırısı

20/04/2014 - 09:23 Suriye'de teröristler yine kimyasal saldırı düzenledi

20/04/2014 - 09:14 Suriye'deki Teröristlere parmak iziyle çalışan füze

20/04/2014 - 08:06 Özgür hırsız ordusu

20/04/2014 - 07:29 Cihatçı kızları bakın kim çağırmış?

19/04/2014 - 04:30 Yemen'de İHA saldırısı: 13 ölü

19/04/2014 - 11:14 Suudi-Katar ateşkesi

19/04/2014 - 11:10 IŞİD'den EL Kaide'ye ihanet suçlaması

19/04/2014 - 11:01 Suriye’de yaşanan iç savaşın bilançosu

19/04/2014 - 10:37 Dünya bu fotoğrafı konuşuyor

19/04/2014 - 09:22 "Erdoğan adı, el Nusra ve IŞİD ile birlikte anılıyor Rojava’da!"

19/04/2014 - 09:18 "Tayyip Erdoğan adı, el Nusra ve IŞİD ile birlikte anılıyor Rojava’da!"

19/04/2014 - 09:01 Guantanamo mahkûmu Lazkiye'de öldürüldü

19/04/2014 - 08:04 SGK sınavında IQ patlaması,2000 kişi tam puan almış

19/04/2014 - 07:44 Suriyeli muhalifler Türkiye'yi sırtından vurdu

19/04/2014 - 07:20 Guantanamo mahkûmu Lazkiye'de öldürüldü

19/04/2014 - 07:19 El Menar TV ekibini kim öldürdü?

18/04/2014 - 02:57 Bender Suudi yöneticilerin günah keçisi mi?

18/04/2014 - 02:51 Bender’in azli, Suriye konusunda geri adım değil

18/04/2014 - 02:49 Suriye’deki ölü sayıları neyi gösteriyor?

18/04/2014 - 02:15 Suriye'nin kaderini Suriyelilere bırakın!

18/04/2014 - 12:00 Suriye'den dehşet fotoğrafları!/FOTO

18/04/2014 - 11:01 Suriye'deki teröristler bir birlerini işte böyle katlettiler/VİDEO

18/04/2014 - 08:07 Suriye olayında büyük gerçek / VİDEO

18/04/2014 - 07:57 Obama: Rusya'ya güvenilebileceğini sanmıyorum”

18/04/2014 - 07:53 Suriye'de operasyonlar devam ediyor / SON GELİŞMELER /

18/04/2014 - 07:47 BM: İran nükleer anlaşmaya uyuyor

18/04/2014 - 07:39 Suudi istihbarat servisindeki değişikliklerin arkasında neler var?

18/04/2014 - 07:31 Tekfircilerin ana karargahı Libya olacak

18/04/2014 - 07:28 IŞİD’den Irak ordusuna yönelik terörist saldırı

18/04/2014 - 07:11 Putin'e savaş uçağıyla cevap verdi

17/04/2014 - 08:29 NATO'dan Putin'e yalanlama

17/04/2014 - 04:24 S.Arabistan’da tutuklamalar devam ediyor

17/04/2014 - 03:52 Bender niçin görevden alındı?

17/04/2014 - 02:30 Teröristler Suriye'de petrol kaçakçılığını sürdürüyor

17/04/2014 - 02:14 Keseb olmadı, peki ya Halep?

17/04/2014 - 01:45 ‘IŞİD tehdidi’ ne oldu?

17/04/2014 - 08:12 Müslümanları adım adım izliyorlardı!...

17/04/2014 - 08:09 Arabistan'da tutuklamalar devam ediyor

17/04/2014 - 07:52 Filistin Başbakanı, işçinin elini öptü

17/04/2014 - 07:44 Oğlunun katilini son anda affetti / FOTO
 
YAZARLAR
ABDULLAH ÖZGÜR

AKP Türkiye’yi Nasıl Sekülerleştiriyor
Kemal Ş.SEVİNDİK

Cemaat’e ‘Paralel’ Sorular
ALİ ERDEM

Seçim ve Anayasa
MUHSİN KÜÇÜKER

AKP VE ŞİA
BETÜL HANZALA

Lanetli Soyun İhtiras Bekçileri
HÜSEYİN TAŞ

Genel özellikleriyle Gülen hareketi
SADIK ÇELİK

AMERİKAN UŞAKLARI
Salih YAKUP

İran Amerika'dan daha güçlüdür
MUHAMMED AK

Başbakan, günahının sarmalında
Gürkan BİÇEN

İyiler Kazanacak
GENÇ KALEMLER
ARZU ÇETİNKAYA

Ey Fatimam...
Muhsin SOLHAN

Hasedin Zararları(2)
Hüseyin BELGİ

Kedi olmadan Kaplanlığa soyunanlar
HÜSEYİN TUGAY

İmam Humeyni (ra) ve F.Gülen arasında “benzerlikler”(!)
Mehdi KUL

Avrupa İranꞌda Başӧrtüye Büründü!
EBUZER GÖKTAŞ

Cemel Savaşı
Mehmet YÜKSEK

Dünyanın en Değerli Misafirinin Biyolojik Yapısı -2-
MEHMET DEMİRER

MAŞA’DIR BUNLAR.
MUSTAFA K. TAŞPINAR

EHLI BEYT (AS) SEVGISI
AZERİ YAZARLAR
Fuad Cəfərli

Azərbaycanda islamofobiya
Ruhullah Novruzzadə

Bu cümə İmam zühur edərsə...
Hafiz Mirzə

Türkiyə nurçularının Azərbaycanda yaratdıqları şah əsər - Fazil Mustafa!
Samir Cavadlı

İsrailin dünəni
Feryad Vüqar

İslamda Mübarizə
Nərmin Məmmədli

Morqa dönmüş ordumuz
Abdullah Özgür

Öldürün şiələri ! Çünki ...
Fərid Abdullah

8 MART HƏYƏCANI
Seymur Abbasov

Niyə hacı Abgülə qarşı növbəti qanunsuz əmələ yol verilib?
Mir Qasim Əliyev

Özümüzə sahib çıxmağın vaxtı çatmayıbmı?!
Anar Sadıllı

8 mart əslində qanlı bir hadisə günüdü...
Masumə Əlizadə

Hicab - istədiyimiz kimi bağlayaq, yoxsa...?
ALİ Əli Həsən

İrəvandakı çıxış və Hacı Abgül Süleymanovun yada düşən cümləsi
İlkin Məmmədov

“Hacı Abgül Süleymanov qırmızı xəttimizdir”
Tural Əli

Mətbuatımızın vəhhabi sevgisi
Ramilə Qardaşxanqız

Ölüm ayrılıqdır, ayrılıqsa onun güzgüsü
Ramin Bayramov

Dünyada baş verən hadisələr və zühur əlamətləri (II hissə)
Rövşən Məmmədli

Aldanma, qadın!
Mayis Güləliyev

İsrail dəyişə bilərmi?
NAMAZ VAKİTLERİ
TV KANALLARI

Türkçe Kanallar
On4 Tv
Zehra Tv
Ulke Tv

Tv5
Hilal Tv
Kudus Tv
Çağrı Tv
Arapça Kanallar
Almanar
Alalam Tv
Alforat Tv
Alkawthar Tv
Farsça Kanallar

Irib 1

Irib 2

Irib 3

Irib 4

Irib 5
Press Tv
Jam e Jam 1
Jam e Jam 2
Jam e Jam 3
Quran Tv
Azeri Kanallar
Sahar Tv
HAVA DURUMU

TARİHLİ ARŞİV



GAZETELER

DERGİ ve MECMUALAR

BAĞLANTILAR

YABANCI GAZETELER