Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

İran ve 5+1 toplantısının ilk oturumu sona erdi | Tayyar'dan vahim iddialar !... | The Guardian: Batı, İran rejimini değiştirme çabasından el çekmeli | 10 yılda memur gerekeni almış! | “Bu ayda zindanda olan qardaşları unutmayaq” | Türkiye, S&P ile anlaşmayı bitirebilir | Mossad Eurovision'a destek için Azerbaycan’da! | İmam Hamanei: "Emperyalist cephe çökmek üzere" | Arınç, "Yemen Dostları Toplantısı" için Riyad'da | Lübnan iç savaşın eşiğinde |
Spor-Aktüel | Bilim Teknoloji | Velayet-i Fakih | Güncel | Dünya | Siyaset | Eğitim Kültür | İnsan Hakları | Yaşam Sağlık |
Site içi Arama 
GENÇ KALEMLER
Hüseyin Tugay

Suçluyu Irak’ta mı Arıyorsun?
FATİH KAHRAMANİ

OLMAYAN SEVGİLİYE
Hüseyin Tugay

Kim İçin Yaptınız İşe Yaramayan Devrimleri?
Mustafa K.Taşpınar

DUA
Habib YAZAR

Kur'an Geldi, Fakirlik Kalktı
Serdar GÜNDOĞDU

KÖRLER ve SAĞIRLAR
Ali Mert

BİR ANAYASA TEKLİFİ DE BİZDEN-IV-
Ebuzer GÖKTAŞ

Dünya Müslüman Kadınlar Günü
Leyla GÖK

ERKEK VE KADIN
Feride Aliyeva

ANNEM
Öztürk ADIYEKE

YOBAZLIK MI, CEHALET Mİ, UŞAKLIK MI BİLİNMEZ
Aliekber Kocaaslan

TEPKİSİZLİĞE TEPKİ
Zehra Kıran

BAZEN
Arzu ÇETİNKAYA

FATIMA'NIN (S.A) ŞEHADETİ
Mehmet DEMİRER

BİR OLUP ÇÖZELİM KÖRDÜĞÜMÜ
HASİBE YEŞİL

HAZAN YAPRAĞININ SON BAKIŞI
ALINTI YAZILAR
Hüsnü Mahalli

İsrail Kıbrıs'ta
Bülent ESİNOĞLU

"Amerika'ya Karşı Sorumluluklarımız Var"
Levent GÜLTEKİN

Hayrettin Karaman'a kızanlar neyi savunuyorlar?
Ahmet TAKAN

10 üstünden 10 yıldızlı yeni Amerikan rüşveti...
Sabahattin Önkibar

NATO Zirvesi’nde Tayyip bey ile Davutoğlu’na ‘yalancısın’ ithamı!
Yılmaz ÖZDİL

Minare burada peki kubbe nerede?
Hüseyin Vodinalı

İsrail’in “Düşman” Olmasında Nasıl Bir Yarar Var
Haydar Cemal

İslam ülkelerinde bahara doğru
Hasan DEMİR

Belgelerle iktidarın Suriye harakirisi!
Orhan Dede

NATO zırvaları
Abdulkadir Özkan

Isıtan ortada, ısıttıran nerede?
Serdar Akinan

Suriye olmadı Lübnan verelim mi?
Arslan Bulut

Gül’den, İslam adına Batı’ya hizmet itirafı!
Semih İdiz

Dışarıda bizi sıcak bir yaz bekliyor
Prof.Hüseyin Hatemi

Dünya ve Türkiye
Barış Doster

Suriye ve Tarih Dersleri
Akif Emre

Türkiye Irak'ın bütünlüğünü istiyor mu?
Fikret Ertan

İsrail-Çin: Çok önemli ilişkiler
İbrahim Karagül

'Kötü adam'ın sözü ve şehirlerin çağrısı
Mehmet UYSAL

Kilis'e Rahmet Olarak Gelen Muhacirler
Ali Haydar Aksal

Stratejik ortağımızı Abede Mekke ve Medine'ye kamikaze temrinleri...
Taha Kılınç

“Allah’ın demokrasisi” ?!
Murat ÇABAŞ

İstihbarat paylaşımı Türkiye’nin aleyhine
Deniz Ülke Arıboğan

Suriye'de El Kaide devrede !
Mehmet Ali GÜLLER

Kosova’da Gerilla Eğitimi!
Ertuğrul ÖZKÖK

Suriye'de Durum Bize Anlatıldığı Gibi Değilmiş!
İsmail MÜFTÜOĞLU

Yalnız Kalan Şövalye
Ali Bulaç

'Türkiye İslamı'nın üç versiyonu
Muharrem Bayraktar

Suriye’de işler karıştı
Akın Aydın

Suriye halkı bakın ne diyormuş
Savaş SÜZAL

NATO zirvesi sonunu bekleyin
Zeki Ceyhan

Karışık işler!
M. Hilmi Yıldırım

Uluslararası toplum, uluslararası yalandır
Yusuf Karaca

Kıblesi Beyaz Saray olanlar
Türker ERTÜRK

Yetki ABD'den
Mehdi aksu

Hz. Ali'den yöneticilere-3
ANKET

Yönetici :..

İslami İran Avrupa ülkelerine karşı yaptırımlarını kaldırmalı mı?

Seçenekler
A)evet. kaldırmalı
B)hayır. kaldırmamalı

Sonuçları Göster

ÇOK OKUNANLAR
YORUMLANANLAR
ÜYE GİRİŞİ

Kullanıcı Adı

 
Şifre  
   

Üye Olun | Şifremi Unuttum

 
 
Diyanet Projesinde Halk Yanlış Yönlendiriliyor
 
 

22-12-2011

 

Haftalardır kamuoyunu yakından ilgilendiren önemli bir konu görünürde Diyanetin bünyesine 1000 kişilik bir kadro ekleme projesidir. Perde arkasında neler döndüğünden haberimiz olmadığı için sadece yapılan açıklamalardan hareketle bir sonuca varmaya çalışıyoruz. Önceki açıklamalara ilaveten Diyanet İşleri Başkanı Sayın Mehmet Görmez’in “Caferi vatandaşların kendi çocuklarını din adamı olması için Kum şehrine göndermeleri kabul edilemez“ diye yaptığı son açıklama ne gibi niyetler taşındığının ip uçlarını vermektedir aslında.

Diyanet bu projesini uygulamaya dursun, bunu halka aktarmada- kasıtlı veya bilinçsizce- yapılan sunumlar konunun ne kadar yanlış ele alındığını gösteriyor. Hatta bazıları sanki konunun anlaşılmaması için gayret gösteriyor, kavram kargaşısının yaşandığı böyle bir ortamdan nemalanmak için. Konunun netlik kazanması için konunun iyi analiz edilmesi gerekmektedir.

1-Diyanetin bu projeden hadefi nedir? Bu proje kimleri kapsıyor? Bu projeyi kabul etmek mecburiyetimiz var mı?

2-Peki sorun nedir öyleyse?

3-Diyanete kayıt olup kadrolu memur olmanın hükmü nedir?

4- Bu ülkedeki haklarımız nelerdir? Bu haklar nereden doğuyor?Bu ülkenin bir vatandaşı olarak ne gibi haklarımız var? Diğerlerinden bir ayrıcalığımız var mı? Bu haklarımızı herkes gibi alabiliyor muyuz?

5- Mezhep/ inanç farklılığından doğan bir hakka sahip miyiz? Varsa bu hakları alma yolları nelerdir? Yolu sadece Diyenete bağlanmak mıdır, yoksa başka yolları da varmıdır?

6-Bu  konuların birbiriyle bağı nasıldır?

 

Bu soruların cevabı ve konunun analizi hakkında Abdullah Özgür’ün( Sabahaddin Türkyılmaz Hocanın) görüşleri için aşağıdaki linki tıklayın.

http://www.rasthaber.com/yazar_8050_554_laik-devlet-diyanet-ve-turkiyeli-siiler.html

 

Facebook

Digg

Del.icio.us

StumbleUpon

Google

Yahoo

Yorum Ekle

Yazdır

YORUM LİSTESİ

asç 22-12-2011, 09:44:57
İlkesizlik ve Ateşin En Alt Tabakası!
Laik Diyanetin yaptığı teklif tebiyesizliktir, ilkeszliktir ve ikiyüzlü münafıklkten başka bir şey değil o ne karışıyor vatandaşın dinine ve düşüncesine kim çocuğunu nereye eğitime gönderecek onun sorumluluk alanı mı? bu onun inandığı ve şeytan adımı Laikliğe de terstır laiklik kimsenin dinine karışmamak değil mi? ama lar ilkelı laik de değilirler onlar ikiyüzlü laikçdirler
Cehennemin en alt tabakası münafıklaradır
 
zamanof76 22-12-2011, 10:08:58
RAHMAN VE RAHİM OLAN ALLAHIN ADIYLA
diyanet işlerinin yapmış olduğu bu açıklama tekelleşmektir.. bu ülke dışında islami ilim alınamaz manasına gelen bu açıklama tekelleşmenin özüdür herkes sizin istediğiniz şekilde ilim alamaz ve bunuda diyanete soracak değil....insanlar itikatlarında özgürdür bugün bir hırıstiyan veya yahudi papazına tahsilini türkiyede yapacaksın diyemezken ,kuran ve ehlibeyt yolunda olan ilim ve tahsil görmek istiyen bir müslümana bu şekilde baskı akıl ve mantık dışı bir istekdir...diyanete bağlanmak hükmüne gelince buna müctehitler cevaz vermezken diyanetin bu isteği yersiz ve boştur...
 
reşat zamnof76 22-12-2011, 10:28:20
RAHMAN VE RAHİM OLAN ALLAHIN ADIYLA
islam sancağnı taşımak bir görevdir bunu öğrenip öğretmek vazifedir... diyanette ise bu tamamen memırluk haline gelmiş bir iş konumuna gelmiştir...şia alimleri ise bunu hiç bir menfaat gözetmeksizin maaşa ve sigortaya bağlanmadan bu vaziyi bu sancağı ellerine almışlardır...bunu samimiyetle kendilerine vazife bilen ve fedakarlıklarla bu görevi üstlenen şia alimlerine diyanete bağlanma tekifni hakaret olarak algılıyoruz...tarihte olduğu gibi ehlibeyt a.s a nasıl baskı olduysa bugünde şia alimlerine kumda ilim görmeyin ve diyanete bağlanın çağrısı var...bu bir baskıdır yani günümüdede abbasi ve ümeyye oğullarının var olduğunu görmemiz mümkündür...
 
Ramazan Ed Darendevî 22-12-2011, 17:15:26
Bismihi Teala. Ve bihî neste"in. Değerli Huccetul İslam Vel Muslimîn Hacı Şeyh Ağa Sabahuddin El Muhâcir min diyârih'in yazısını okuyunca işte ÖZGÜR ALİM işte Velayet Pınarından kana kana içen alim, işte ALİ MUHİBLERİNİ ve onların ONURLARINI dinara değişmeyen Alim dedim. Bakın sevgili kardeşlerim rejim ,şu an, Bizansın Hz. İsa Ruhullah'ın izinde yürüyenlere kurduğu tuzağı kuruyor. Tıpkı Osmanlının Çaldıran savaşı sonrası sınırın Osmanlı tarafında kalan Ali Sevdalılarına uyguladığı proje gibi. Nasıl Konstantin İsa Ruhullah (a.s) ın taraftarlarına onların dinlerini kabul karşılığında (Pantokrator İsa: Kral İsa modelini kabul ettirip ) Bizansın siyasetine İsa (a.s) ın öğretilerini payanda yaptığı gibi-ki böylece dinlerinin adı Hıristiyanlık, ibadetlerinin mekanı Kilise, ve Allah'ın haramlarını da helal ettiler-aynı şekilde Osmanlı da Çaldıran savaşı sonrasında bazen zor kullanarak, bazen de DİNAR yoluyla Ali sevdalılarını bazen devlet kademesinde yer vererek-örnek YENİÇERİLER-bazende tekke açarak- örnek BEKTAŞİLİK- böylece Ali (a.s) ın hem İtikadından hem fıkhından uzaklaştırdılar. Cumhuriyet ile de bu kesim iyice sekülerleştirildi. Bu gün Bu kesimde Ali (a.s) ın sadece ismi kaldı. Diğer değerler soyutlaştırıldı. Pratikteki ibadetler Arap geleneği hatta Muaviye tarafından öğretilen ibadetler olarak lanse edilmeye başladı.Şimdi Denaet İşlerinin başlattığı proje ile ŞİALARIN KALAN KISMI'nın Emevileştirilmesi isteniyor. Tabi bu proje için gönüllü DENEKLER aranıyor.Tabi bu proje Konstantin ve Yavuz gibi zorla değil de OLTA MARİFETİYLE uygulanmaya başladı. Bizim sazanlar da nefislerindeki EGOLARINI tatmin için en uygun konjonktürü yakalamış olmalılar ki hemen zıpladılar. Ama Ali sevdalıları şunu biliyorlarki rejimin şiaları bir inanç olarak tanıması ve anayasal olarak bu inancın mensuplarını kabul etmesi başka bir şey Şeriatmedari örneğinde olduğu gibi- ki Şahın Protokolünde yer edinme karşılığında inkılapçı Hüseynilere saldırılmasını teşvik etmişti- rejimden görev almak başka bir şey ulemamız için. Bizim Malatyada bir söz vardır:"Gavurun ekmeğini yiyen kılıcın çalar." İşte bizler ULEMAMIZIN ekmek karşılığında GAVURUN KILICINI değil de İZZET VE İMANI KORUMAK için Ali'nin (a.s) kılıcını sallamasını ve vakarını kuşanmasını bekliyoruz.. Vesselam.
 
ersan 22-12-2011, 17:59:45
bu sorulari soran hocamiz maasini nerden aliyor? eger bir dernkekden aliyorsa bir hoca maasini bir kurumdan alamaz bu diyanetten daha kötüdür. 2) bu hocamiz almanyada hangi oturumla kaliyor?
 
Zaza 22-12-2011, 19:52:22
Hersey cok güzelde benim bildigim kadar REHBERIN bu Konu hakinda hic bir endisesi yok tabi bazi insanlar tarafindan kendi istediklerine göre anlatilmiyorsa benim anladigim kadar bazi hocalar cok endise icinde insallah tek amac dinin Zarar görmmemesi. Yoksa baska amaclar mi var? unutmayin ki haksiz yere alinan bir gelier ellbet hesaba cekilecek .
 
sdk 23-12-2011, 12:09:13
konu arkadaşlar tarafından dikkatlice inceleniyor ve çeşitli yorumlar yazılıyor bu durum şia camiasının konuya fevkalade duyarlı olduğunu gosteriyor
neden bu kadar ısrar neden diyanet isleri yıllarca işsiz kalan imam hatip mezunlarını bırakmış da şia alimlerinin peşine duşmuş acaba şia mektebine çok mu içi yanıyor.yoksa diyanetin korktuğu bir sey mi var? her geçen gun turkiyede şiaların çogalması ve bir cok şehirde,medyada ve ... şia nın kendisini gostermesi acaba diyanetin korktuğu şeyler arasında olabilir mi?
şia alimlerini mele lerle bir kefeye koyuyorlar yani doğudaki medreselerde bir muddet arapca ders almış halkın zekatı ile geçinen,cami imamı izine çıktığı zaman yerine namaz kıldıran,olü yıkıyıp defneden ikinci sınıf din alimi konumunda olan mele lerin konumuna koyuyor
Allah Allah ne zamandan beri şia din alimleri doğudaki meleler le bir kefeye konuldu? 15 ,20 senesini medreselerde geçiren ve dinin bir çok alanında gorus sahibi olan şia din alimleri melelerle bir kefeye koymak dupe duz hakarettir
eğer şia alimlerini cok seviyorlar ise bize universitenin kapılarını açsınlar ve kendinizi beyan etmek ve tanıtmak için soz hakkı versinler ve şia kursusu olustursunlar biz din alimi olarak bu iyilik karsısında para pulda istemiyoruz sadece din egitimcisi olarak bizleri universitelerde kabul etsinler
ama kabul etmezler neden çunku biliyorlar baslarına nelerin gelecegını biliyorlar Ehlibeyt as ın kelamı insanların kulagına ulasıca bunların din diye anlattıkları seylerın musterisi olmayacagını
şia insaların tek kurtulus alternatifidir ve Ehlıbeytin emirleri kimsenin goruşune baglı degildir yani butun turkiyedekı din alimleri toplanıp karar alsalar biz diyanete baglanıyoruz yine de şia mektebi açısından diyanete baglanmak caiz degildir ve baglananlar adaletten duser ve şia halkının o insalara din alimi gozuyle bakması ve arkalarında namaz kılmaları caiz degildir

 
Ramazan Ed Darendevî 23-12-2011, 16:55:52
sdk nikiyle yorum yazan beyefendinin dikkatine!!! Beyefendi yorumunuzun bir yerinde aynen:"....şia alimlerini mele lerle bir kefeye koyuyorlar yani doğudaki medreselerde bir muddet arapca ders almış halkın zekatı ile geçinen,cami imamı izine çıktığı zaman yerine namaz kıldıran,olü yıkıyıp defneden ikinci sınıf din alimi konumunda olan mele lerin konumuna koyuyor
Allah Allah ne zamandan beri şia din alimleri doğudaki meleler le bir kefeye konuldu? 15 ,20 senesini medreselerde geçiren ve dinin bir çok alanında gorus sahibi olan şia din alimleri melelerle bir kefeye koymak dupe duz hakarettir " diyorsunuz. Beyefendi ben bu mektebi babadan dededen miras şeklinde değil de söke söke, araştıra araştıra Allahın kitabını ve Resulü'nün Sünnetini inceleyerek bulup iman ettim. Siz hangi yetki ve hakla insanlara hakaret ediyor ve kibirleniyorsunuz. Mele tabiri Mazlum müslüman Kürt Halkının şivelerinde "MOLLA" kelimesinin telaffuz şeklidir. Aynen sizin dilinizde "KERBELAİ" kelimesinin "KELBAYI" ŞEKLİNDE. ""MEŞHEDÎ" kelimesinin "MEŞEDİ" şeklinde ve de "ŞEYH" kelimesinin "ŞIH" şeklinde söylenmesi gibi.
sonra Şianın alimleri ile Melelerin bir kefeye konamayacağını söylüyorsun. Burdaki ağırlıktan kastın vücut kilosu ise bu senin mantığının ne kadar çağdışı oldugunu gösterir. Yok eğer kastın ilim derecesi ise henüz İLİMÖLÇER makinası icad edilmedi. Hele ben Diyarbakır Silvanda Bir MELE tanıyorum ki kendisi hemi Kürd Hemi Şia , kendisinin İran İslam Cumhuriyetinde bildiğim kadarıyla 4 tane kitabı basıldı ve kitabı uluslararası birincilik aldı. Kendisinden dinlediğim kadarıyla yine İCTİHAD DERSLERİNİ DE vermiş. Yani müctehid derecesinde.Bu değerli alim Azeri de değil. Senin mantığına göre bu adam alim değil mi MELE olduğu için. Melelerin zekat alması suç mu? Hacı ağalar Humus almıyorlar mı? Humus da bir zekat değil mi? Melenin cenaze yıkamasını hafife alıyorsun. Şia alimi cenaze yıkamaz mı? Cami imamı izne çıkınca yerine namaz kıldırmasını beğenmiyorsun ne yani imam izne çıkınca yerine sokaktan birisi rast gele namaz mı kıldırsın? Ölü yıkamak suç mu ? Şiaların da ölülerini Hacı Ağalar yıkıyor bunun neresi ayıp? Sonra ikinci sınıf din adamı da ne demek oluyor? Sınıf derecesini hangi ölçüyle ölçüyorsun. Ben öyle sözüm ona Şia alimi tanıyorum ki -gerçek alimlerimizi bundan tenzih ederim, onlar imamlarımızın varisleridirler- beyefendilerin işi gücü camilerinde Kemalizme yağcılık yapmak bilmem şuna bilmem buna dua edip salavat çevirmek. Adam sözde Şia alimi ve İLMİN KAPISININ MİHRABINDA duruyor ancak ne arapçası var ne kişiliğinde istikrar var ve de islam cumhuriyetine düşmanlık edip Kemalizme methiyeler düzüyor. Ben bu sözde Şia alimlerini Seyyid Rızaların, Şeyh Saidlerin izinde yürüyen onurlu "MELELERLE" değişecem öyle mi? Şia alimlerini Melelerle bir kefeye koymanın hakaret olduğunu söylüyorsun! Bu ırkçılık psikozunu bırakın kardeşim: İlmin ırkla mezheple bir ilgisi yoktur. İlim BAŞTADIR BAŞTA. Allah (C.C) Hel yestevilleziyne ya'lemûne velleziyne la ya'lemûn-hiç bilenlerle bilmeyenler bir olur mu ? Buyuruyor. Demiyor ki : Hiç şia alimleriyle meleler bir olur mu? Artık kendini anadan doğma Ehli Beyt yolunun patronu sanma psikozundan kurtulun. Bu yol Türkiyede ne Azerilerin ne de başka bir ırkın tekelinde değildir. Bu yolun tekeli sadece "ALLAHIN" elindedir. Vesselam. Site yöneticilerinden istirhamım: Lütfen benim bu yorumuma müdahele edip değiştirmeler yapmayın. Çünkü yorumumda ne kanuni açıdan bir ihlallim var ne de herhangi bir kişiye hakaretim var. Ve tamamen : Yorumcunun dikkatine Diye yorum penceresinin üstündeki şartlara uygun yazdım.
 
sdk 24-12-2011, 17:21:09
Ramazan Ed Darendevî kadeşimizin dikkatine
beni şaşırtan şey benim yazımda ne bir milletin adı geçti ve ne de bir ırkı oven bir kelime geçti ama bu kardeşimiz sanki bilinçli olarak bir şeyleri hortlatmak amacıyla bazı milletlerin adını getirmiş olması cok şaşırtıcı acaba neden???? yoksa miliyetcilik yapan sizmisiniz.
imam hatipte okumadığınız belli çunku okusaydınız ne demek istediğimi anlardınız bulunduğumuz doğudaki ehlisunnet toplumunda iki gurup alim vardır : 1. gurup imam hatip okumus devletten maaş alan resmi alimler 2.gurup imam hatip okumamış medresede eğitim almış din alimleri bunlar diyanetin gozunde ikincı sınıf resmiyeti olmayan alimlerdir bunlar camiye resmi imam olamazlar din kültürü ogretmeni olamazlar,universitelerde görev alamazlar ve ...... siz yazımın tamamını okumadınız her halde orada neden universitelerin kapılarını acmıyorsunuz dedim o bahsettiğiniz diyarbakırlı mollayı universiyeye sokuyorlar mı hayır neden cunku onların gozunde o ikinci sınıf bir alimdir.
diyanetin şia alimlerini bu konumda görerek aynı kategoriye sokması tabiki şia alimlerine hakarettir hangi milletten olursa olsun. (Mele tabiri Mazlum musluman kurt Halkının şivelerinde "MOLLA" kelimesinin telaffuz şeklidir) bana melle kelimesini anlatırken bir de mesaj vermişsiniz (mazlum kurt halkı) kardesim mazlumun ırkı olmaz mazlum hangi dinden ve ırktan olursa olsun mazlumdur daha sonra komik bir şey demişsiniz (Burdaki ağırlıktan kastın vücut kilosu ise bu senin mantığının ne kadar çağdışı oldugunu gosterir) bu cumle sizin vadinin ne kadar dışında oluduğunuzu gosteriyor bu gun mele lerin tabi olması istendiği kanun ile şia alimlerinin aynı kefeye konulması kabul edilemez bir seydir zira onlar bir cami alimiliğine sınırlandırılmak istenmektedir ama şia mektebinde bir alim asla camiye hapis edilemez şia alimlerinin yeri universite kursuleridir zira onların çagımız insanlarına ulaştırmaları gereken ehlibety mesajları vardır ve bu gunumuz ehli sunnet melelerinin yapamayacagı bir şeydir tabiki bu melelerin eksikligi değildir ehlisunnetin eksikligidir
(Kendisinden dinlediğim kadarıyla yine İCTİHAD DERSLERİNİ DE vermiş) molla ne zaman ictihat dersleri verdi ????
humusla zekatı bir tutuyorsunuz keşke molla m. den gidip farkını sorsanız goreceksiniz ki bu konuda bir bilginiz yok daha sonra demişsiniz ki (Artık kendini anadan doğma Ehli Beyt yolunun patronu sanma psikozundan kurtulun. Bu yol Türkiyede ne Azerilerin ne de başka bir ırkın tekelinde değildir.)
kardes şia alimlerine verilen değer onların ehlibeyt kaynagından faydalanmalarıdır yani imamet inancıdır kendi değerleri değil bu da bir millete has değildir daha da sozu ağırlaştırmış şoyle demişsiniz(Şia alimlerini Melelerle bir kefeye koymanın hakaret olduğunu söylüyorsun! Bu ırkçılık psikozunu bırakın kardeşim) ben şia alimi diyorum siz ırkçılık diyorsunuz ya iyi okuyamıyorsunuz ya da içinizdeki ırkçılığı dışa vuaracak bir yer arıyorsunuz şia aliminin milleti ne olursa olsun o şia alimidir bunun kürdü türkü yoktur
kusura bakma ama kardes bu yazılarınız hiçde insaflı bir şianın yazılarına benzemiyor Allah yardımcınız olsun
site yoneticilerinden ricam yazıyı kesmeyin
 

KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER

03/04/2012 - 08:51 İlköğretimde bir ilk:7'nci sınıflara Caferi inancı anlatıldı

19/01/2012 - 09:30 EHLADER HEYETİNİN ANKARA TEMASLARI

07/01/2012 - 10:50 TAŞLIÇAY EHLİBEYT YARENLERİNDEN LAÇİNER'E KINAMA

05/01/2012 - 12:28 Avrupa Ehlibeyt Alimler Birliği,Sedat Laçiner ve TRT'yi şiddetle kınadı

04/01/2012 - 03:12 IĞDIR EHLİBEYT ALİMLERİ DERNEĞİ’NDEN LAÇİNERE SERT TEPKİ

03/01/2012 - 10:27 Türkiyeli Şiilerden Sedat Laçiner’e tepkiler...

27/12/2011 - 09:32 "NE ÜLKEMİZE HİYANET EDERİZ NE DE İLKEMİZE"

22/12/2011 - 09:21 Diyanet Projesinde Halk Yanlış Yönlendiriliyor

21/12/2011 - 02:18 "Caferilerin çocuklarını din adamı olması için Kum'a göndermesi kabul edilemez"

18/12/2011 - 05:56 Ehlibeyt Alimleri Derneği'nden (EHLA-DER) Basın Açıklaması

16/12/2011 - 06:21 Iğdır Ehlibeyt Alimlerinden Ortak Basın Açıklaması

15/12/2011 - 08:56 ATEAB Alimleri, Hükümetin Kadro Önerisini Reddediyor

13/12/2011 - 09:14 Memur olmak istemiyoruz

04/12/2011 - 10:03 BİR CUMA HUTBESİ VE TAHRİK

24/09/2011 - 05:43 Iğdır Ehl-i Beyt Alimleri Basın Bildirisi Yayınladı
 
YAZARLAR
Y. ZİYA T.YILMAZ

YANLIŞ HESAP BAĞDAT’TAN DÖNER
ABDULLAH ÖZGÜR

Azerbaycan’ın Gayretli Müslümanlarının Direnişi
Hüseyin TAŞ

İslami İran ile Türkiye Rakip Ülkeler mi?
MUHAMMED AK

Şaşırıp kalmışız!
MEHMET YETKİN

Bahreyn ve Halk Kıyamı
Abdulkadir Çuhacıoğlu

AKAN KANLAR VE ÂLİMLERİN SESSİZLİĞİ
MUHSİN KÜÇÜKER

İKİ ALİ ÜNAL MI?
KEMAL KEMAHLI

ALİ ÜNAL’IN, ŞİA VE İRAN YANILGILARI
MEHDİ AKSU

SEYYİD ALİ HAMENEİ VE BİLİNMEYEN YÖNLERİ-3
KONUK YAZARLAR
Ali ERDEM

SİNCAN OLAYI VE BİR HUKUK SKANDALI
Mikail GÜREL

En Büyük Kusur Kibir ve En Büyük Allah
RIZA BAKIRLI

AKLIN ÖNÜNDE SET OLUŞTURMAK
Rahmi Onurşan Rahmani

Adın “Ali” ama gözlerin “Muaviye”ye benziyor (1)
HAZIM KORAL

SIFFİN SAVAŞI
Bilgehan Ova

SANAT YAZILARI (II)
FUAT TÜRKER

Özgürlük Değil Şeytan’a Tutsaklık
AZERİ YAZARLAR
Muhammed Mustafa

Evroviziyon-Gaylar, İnsanlığı çökertmeye yönelik sinsi planlar
Meşedi Natıq

Gənc Hüseynin anası Zəhraya və bacısı Rüqəyyəyə ünvanladığı məktub
Tural Əli

Zindanda bir gün...
Emin Gənciyev

AYIL EY AZƏRBAYCAN !!!
Emin İmanlı

Dinin gövhər və sədəfi
Gönül İsmayılkızı

Təhqir edilən ŞƏHİDLƏR
Hacı Arzu

Açıq!
Devran Abdullah

Quba aksiyası ilə inanclıların aksiyalarını birləşdirən məqamlar var
Kənan Rövşənoğlu

AZƏRBAYCANDA RUHANİLİK
Vüsal Hətəmov

Hər zadı tərsinə ölkəm…
Ali Caferi

Ölümüzü dəfn etməyə bir molla var?ali
NAMAZ VAKİTLERİ
TV KANALLARI
Türkçe Kanallar
Zehra Tv
Ulke Tv

Tv5
Hilal Tv
Yumurcak Tv
Kudus Tv
Arapça Kanallar
Almanar
Alalam Tv
Alforat Tv
Alkawthar Tv
Farsça Kanallar

Irib 1

Irib 2

Irib 3

Irib 4

Irib 5
Press Tv
Jam e Jam 1
Jam e Jam 2
Jam e Jam 3
Quran Tv
Azeri Kanallar
Sahar Tv
HAVA DURUMU

TARİHLİ ARŞİV



GAZETELER

DERGİ ve MECMUALAR

BAĞLANTILAR

YABANCI GAZETELER

 

Ana Sayfa   |   İletişim   |   Giriş Sayfam Yap   |   Sık Kullanılanlara Ekle |   Sitene Ekle

Yazarlar ve makalelerin Yayınlanan  haberlerin yorumları sadece yorum sahibini bağlar. Bu konuda rast haber merkezi'nin hiçbir sorumluluğu yoktur

 
rasthaber.com’da yayınlanan harici linkler ayrı bir sayfada açilir.harici linklerin içeriğinden rasthaber.com hiçbir şekilde sorumlu değildir rasthaber.com’da yayınlanan yazı ve yorumlardan yazarları sorumludur.
2008 © RAST HABER   www.rasthaber.com
Tüm Hakları Saklıdır.
Tasarım :Networkbil.net
Atanur Evden Eve Nakliyat Küçükçekmece Evden Eve Nakliyat