Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

İran ve 5+1 toplantısının ilk oturumu sona erdi | Tayyar'dan vahim iddialar !... | The Guardian: Batı, İran rejimini değiştirme çabasından el çekmeli | 10 yılda memur gerekeni almış! | “Bu ayda zindanda olan qardaşları unutmayaq” | Türkiye, S&P ile anlaşmayı bitirebilir | Mossad Eurovision'a destek için Azerbaycan’da! | İmam Hamanei: "Emperyalist cephe çökmek üzere" | Arınç, "Yemen Dostları Toplantısı" için Riyad'da | Lübnan iç savaşın eşiğinde |
Spor-Aktüel | Bilim Teknoloji | Velayet-i Fakih | Güncel | Dünya | Siyaset | Eğitim Kültür | İnsan Hakları | Yaşam Sağlık |
Site içi Arama 
GENÇ KALEMLER
Hüseyin Tugay

Suçluyu Irak’ta mı Arıyorsun?
FATİH KAHRAMANİ

OLMAYAN SEVGİLİYE
Hüseyin Tugay

Kim İçin Yaptınız İşe Yaramayan Devrimleri?
Mustafa K.Taşpınar

DUA
Habib YAZAR

Kur'an Geldi, Fakirlik Kalktı
Serdar GÜNDOĞDU

KÖRLER ve SAĞIRLAR
Ali Mert

BİR ANAYASA TEKLİFİ DE BİZDEN-IV-
Ebuzer GÖKTAŞ

Dünya Müslüman Kadınlar Günü
Leyla GÖK

ERKEK VE KADIN
Feride Aliyeva

ANNEM
Öztürk ADIYEKE

YOBAZLIK MI, CEHALET Mİ, UŞAKLIK MI BİLİNMEZ
Aliekber Kocaaslan

TEPKİSİZLİĞE TEPKİ
Zehra Kıran

BAZEN
Arzu ÇETİNKAYA

FATIMA'NIN (S.A) ŞEHADETİ
Mehmet DEMİRER

BİR OLUP ÇÖZELİM KÖRDÜĞÜMÜ
HASİBE YEŞİL

HAZAN YAPRAĞININ SON BAKIŞI
ALINTI YAZILAR
Hüsnü Mahalli

İsrail Kıbrıs'ta
Bülent ESİNOĞLU

"Amerika'ya Karşı Sorumluluklarımız Var"
Levent GÜLTEKİN

Hayrettin Karaman'a kızanlar neyi savunuyorlar?
Ahmet TAKAN

10 üstünden 10 yıldızlı yeni Amerikan rüşveti...
Sabahattin Önkibar

NATO Zirvesi’nde Tayyip bey ile Davutoğlu’na ‘yalancısın’ ithamı!
Yılmaz ÖZDİL

Minare burada peki kubbe nerede?
Hüseyin Vodinalı

İsrail’in “Düşman” Olmasında Nasıl Bir Yarar Var
Haydar Cemal

İslam ülkelerinde bahara doğru
Hasan DEMİR

Belgelerle iktidarın Suriye harakirisi!
Orhan Dede

NATO zırvaları
Abdulkadir Özkan

Isıtan ortada, ısıttıran nerede?
Serdar Akinan

Suriye olmadı Lübnan verelim mi?
Arslan Bulut

Gül’den, İslam adına Batı’ya hizmet itirafı!
Semih İdiz

Dışarıda bizi sıcak bir yaz bekliyor
Prof.Hüseyin Hatemi

Dünya ve Türkiye
Barış Doster

Suriye ve Tarih Dersleri
Akif Emre

Türkiye Irak'ın bütünlüğünü istiyor mu?
Fikret Ertan

İsrail-Çin: Çok önemli ilişkiler
İbrahim Karagül

'Kötü adam'ın sözü ve şehirlerin çağrısı
Mehmet UYSAL

Kilis'e Rahmet Olarak Gelen Muhacirler
Ali Haydar Aksal

Stratejik ortağımızı Abede Mekke ve Medine'ye kamikaze temrinleri...
Taha Kılınç

“Allah’ın demokrasisi” ?!
Murat ÇABAŞ

İstihbarat paylaşımı Türkiye’nin aleyhine
Deniz Ülke Arıboğan

Suriye'de El Kaide devrede !
Mehmet Ali GÜLLER

Kosova’da Gerilla Eğitimi!
Ertuğrul ÖZKÖK

Suriye'de Durum Bize Anlatıldığı Gibi Değilmiş!
İsmail MÜFTÜOĞLU

Yalnız Kalan Şövalye
Ali Bulaç

'Türkiye İslamı'nın üç versiyonu
Muharrem Bayraktar

Suriye’de işler karıştı
Akın Aydın

Suriye halkı bakın ne diyormuş
Savaş SÜZAL

NATO zirvesi sonunu bekleyin
Zeki Ceyhan

Karışık işler!
M. Hilmi Yıldırım

Uluslararası toplum, uluslararası yalandır
Yusuf Karaca

Kıblesi Beyaz Saray olanlar
Türker ERTÜRK

Yetki ABD'den
Mehdi aksu

Hz. Ali'den yöneticilere-3
ANKET

Yönetici :..

İslami İran Avrupa ülkelerine karşı yaptırımlarını kaldırmalı mı?

Seçenekler
A)evet. kaldırmalı
B)hayır. kaldırmamalı

Sonuçları Göster

ÇOK OKUNANLAR
YORUMLANANLAR
ÜYE GİRİŞİ

Kullanıcı Adı

 
Şifre  
   

Üye Olun | Şifremi Unuttum

 
 
Iğdır Ehlibeyt Alimlerinden Ortak Basın Açıklaması
 
 

16-12-2011

Iğdır Ehlibeyt Alimleri yaptıkları ortak basın açıklaması ile Diyanet'e bağlanmak istemediklerini belirttiler.

Iğdır Ehlibeyt Mektebi Din Adamları Derneği ile Iğdır Ehlibeyt Alimleri Derneği, Iğdır Hacı Yusuf Hacer Cami'inde yaptıkları basın açıklaması ile Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ'ın, "Diyanet İşleri Başkanlığının din bilgisi olan ve toplum tarafından sevilen mollalardan yararlanması amacıyla kanun hükmünde kararname çıkarıldığı ve Diyanet`in yapacağı sınavda başarılı olanların sözleşmeli imam hatip olarak atanacağı" yönündeki ifadelerinin kabul edilmez olduğunu belirterek kesinlikle Diyanet'e bağlanmak istemediklerini söyledi.

Iğdır Ehlibeyt Mektebi Din Adamları Derneği Başkanı Hüseyin Yeşil, yaptığı açıklamada, Diyanet'e bağlanma meselesini önceki beyanatlarında olduğu gibi kesinlikle kabul etmediklerini söyledi.

Iğdır Ehlibeyt Alimleri Derneği Başkanı Veli Bedel ise, kararnamenin yıllardan beri içlerinde bulunan en büyük sancılardan biri olduğunu ifade ederek, "Geçmişte Diyanet İşleri Başkanı Ali Bardakçıoğlu Iğdır'a geldi. Bu konu burada tartışıldı ve konuşuldu. Ayrıca bu konu ile ilgili Iğdır'dan bir heyet o dönemin Başbakanı Mesut Yılmaz ile görüşüp bu konuyu konuştu. Kesin karar o zaman söylenmişti. Bugün de sözümüzün arkasındayız. Dünyada paradan tatlı bir şey var, o da insanların iman ve inançlarıdır.

Caferi inancı ile bilgili bir hocamı sınava mı tabi tutacaklar? Bunu gecelim, bizlere verilen hutbeleri verdiğimizde İmam-i Caferi Sadık Mektebi'nden vazgeçmemiz lazım. Bundan vazgeçtiğimizde o zaman bu hocalığımızdan da vazgeçmemiz lazım. Bütün bunlardan vazgeçtiğimizde halkımızı aldatmış oluruz. Bunun için Molla sözleşmesine karşıyız ve karşı olmaya da devam edeceğiz. Derneğimize üye yüzlerce molla olarak biz bu işi kabul etmeyeceğiz" açıklamasını yaptı.

Iğdır Ehlibeyt Alimleri Derneği Başkan Yardımcısı Zeki Tümay ise, Şia ve Caferi mezhebi olarak, tarih boyu hiçbir idarenin, yönetimin emri altında çalışmadığını ifade ederek, bunun 12 İmam'dan bugüne gelen bir gelenek olduğunu söyledi. Tümay, "Bu yüzden biz bu olaya hep ihtiyatlı olarak yaklaştık. Bundan dolayı da kimse bizi başka türlü algılamasın. Bu bizim keyfi yaptığımız bir uygulama değildir. Tamamıyla inancımızla alakalı bir uygulamadır" dedi.

 

Facebook

Digg

Del.icio.us

StumbleUpon

Google

Yahoo

Yorum Ekle

Yazdır

YORUM LİSTESİ

kafkas 16-12-2011, 18:48:41
Rahman ve Rahim olan Allah'ın Adıyla,

Bize Şah Damarımızdan yakın Gündüzleri Nuruyla Ağartan Geceleri Gazabıyla Karartan Yardımcıların en Hayırlısı Olan Yüce Allah (cc) camiamızın çok kıymetli Alimlerine öngörü ve basiret cesaret ve şecaet nasip etsin. Öyle ki Onlar dünya siyasetinin CAFERİLERİ yoketme planlarını uygulamaya koyma çalışmalarını hızlandırmış ve kararlılıkla devam ettirmekte iken sayımızın az olduğu ülkemizde Birlik ve Beraberliğimizi sağlamaya çalışmak yerine sırf birilerini birilerini karalamak veya biz ondan değiliz demek için son bir kaç gündür adeta birbirleriyle yarış içerisine girmişlerdir.

Nedense bütün alimlerimiz biz Diyanete bağlanmayız diye bozuk plak gibi durmadan aynı şeyleri konuşup durmaktadırlar. Neden kimse kardeşim bizim diyanete bağlanmamız için diyanet işlerinin yapısı değiştirilerek HER MEZHEBİN ayrı başkanı olmasını talep etmiyorlar. Neden bizim verdiğimiz vergilerden aslan payını alan Diyanet İşleri Başkanlığı sadece Hanefi Mezhebine özgü olsun diyen yok ? Özgürlüklerin yüksek seviyelere çıktığı günümüz Türkiye'sinde neden bizde inancımızı Kamu Mahiyetinde Legal olarak yaşayamıyalım ? Neden bizim Alimlerimiz Devlet Programlarında Protokolde yeralmasın ?

Bize sınav yapmak kimin ne haddine demişler haklılar da ama eksik söylüyorlar işte böyle diyeceğinize Medrese Diplomalarımızın Tanınmasını istiyoruz demek neden aklınıza gelmiyor ? Neden büyük düşünmüyorsunuz ? Acaba sizler devletten maaş almadığınız veya ticaretle uğraşmadığınız için sizlerden vergi alınmadığınımı zannediyorsunuz ?

Değerli Alimlerimiz iyi bilmelidirler ki bu Ülkede yaşayan Caferi Muminler kazançlarının %70 ini vergi olarak devlete peşin peşin verdikten sonra üstüne kalanın %20 sini de HUMS olarak veriyorlar O da yetmiyor Camilerimizin İnşaatlarına programlarına masraflarına yetişmeye çalışıyorlar. Sonra neden köylerimizdeki Camiilerimiz yeniden yapılmasın neden her birinde daima bir Alimimiz olmasın ? Neden Her camimizin sadece Camiiyle ilgilenen bir bakıcısı olmasın ?

Neden yahu neden bu kadar küçük düşünüyoruz ? Neden Hakkımız olanı istemekte bu kadar zayıfız ? Oysa iş birbirimizi karalamaya ve baltalamaya geldiğinde bentleri yıkan seller gibi coşuyoruz da halkımızın Haklı menfaatlerini konuşmaktan bu denli aciz düşmekteyiz ?

Allah (cc) sayımızı çok etsin ama her köyümüzün gençliği ayrı bir kafa yapısında istanbulda her camiimizin gençliği ayrı kafada neden bunları oturup bu denli üzerine düşüp kararlar alıp basın bildirileri hazırlamıyorsunuz da boş işler peşinde koşup duruyorsunuz ? Zaten siz istemedikten sonra sizi zorla kadroya alacak değiller böyle bir kanun teklifi de yok !! Hatta üstüne birde sınav yapacağız diyorlar ama siz sanki bu dakka sizi alıp silah zoruyla kadroya sokacaklarmış gibi biz bunu kabul etmeyiz deyip duruyorsunuz ? Hayret ediyorum Allah (cc) a And ederim ki hayret ediyorum nasıl böyle oldunuz siz ? İmamı Zaman (as) ın ekmeği var kursağınız da bu milleti bölüp parçalamayın bu davanın savunucusu İmam-ı Zaman (af) dır.
 
Armağan K. 16-12-2011, 20:49:31
Aman yarabbim! Insanlar niçin bu kadar bağnaz ve mutassıp olabilirler, şaşmamak elde değil.
Takım tutar gibi sırf mahallesindeki alimi desteklemek için bakın neler neler söylüyebiliyorlar.
Kafkas adlı yorumcu diyorki;
1-“Nedense bütün alimlerimiz biz Diyanete bağlanmayız diye bozuk plak gibi durmadan aynı şeyleri konuşup durmaktadırlar”
Yani bütün alimler yanlış düşünüyor, haşa anlamıyorlar ama bizim alim herşeyi anlıyor, buna bağnazlık demek bile az, köru körüne nökerliktir köleliktir bunu adı.
2- Vergi konusu:
Ya bu vergi vermek konusu yeni mi başladı? Yoksa emeviler, abbasiler, safeviler ve osmanlılar zamanında vergi yok muydu? O zaman şii halk vergi vermiyor muydu? Peki geçmişte bu İslam adına ümmete tahakküm edenlerden vergi payı istemeyen Şia uleması şimdi laik rejimden mi vergi payı isteyecektir?
Kaldı ki bizim çocuklarımız bu ülkenin okullarında okuyor, sağlık hizmetlerinden yararlanıyoruz, bayındırlık hizmetlerinden yararlanıyoruz ve onlarca başka hizmetten yararlanıyoruz ve vergimizin büyük bir bölümü zaten bize geri dönüyor, illa alimlerimizi ve camilerimizi de mi vergi payı uğruna feda edelim?!
3- Protokol meselesi:
Başka kesimlerin alimleri protokolde temsil ettiler de ne oldu? Allahın dininin hükümleri mi uygulandı? Allahın rızası mı kazanıldı, onlar ne halt etti de bizimkiler ondan geri kaldılar?
4- Bu sivri zekalı ve büyük düşündüğünü zanneden yorumcu, alimlerimizi küçük düşünmekle suçluyor, halkımızın haklı menfaatleri diye nitelediği makamlar ve paraların getireceği sonuçları niçin düşünmezler bu köle sıfatlılar?
5- Bu sivri zekalı menfaat teorisyeni yorumcu bir de kalkmış vahdetten bahsediyor, vahdetten amacı da efendisinin etrafında toplanmaktır, yoksa alimlerin %90’ının bir araya toplandığı Ehlibeyt Alimleri Birliği bu dalda atılmış önemli bir adımdır ve kendi mahallesi dışındakiler zaten alimleri gibi vahdete doğru ilerlemekteler ve inşallah yakında gençler arasında da böyle bir vahdet gerçekleşir.
Allah bize taassuptan, bağnazlıktan, takım tutma gibi alim tutma hastalığından korusun.
 
canpolat 16-12-2011, 21:07:13
Biz de vergi veriyoruz bize de pay düşmeli diyenleri anlayamıyorum. Sanki verdiğimiz her verginin karşılığını alıyorsunuz da Diyanete ayrılan kısmı kaldı!
Eksik olsun, kadrosu da maaşı da.
Mesele pay almak değil. İnancımızın, yolumuzun Mektebimizin temel anlayışına, ruhuna aykırı aykırı bir durum söz konusu olan. Diyanetin yapısının değişip değişmemesi mesele değil. Asıl konuşulması gereken Diyanetin varlığı. İslami devlette bile alimler, talebeler devletten maaş almazken laik(!) bir devlette Diyanet gibi bir kurumun varlığı çok ilginç değil mi? Amaç bakanın dediği gibi kontrol altına almak olabilir mi?
Ben Diyanete bağlanacağım oradan pay alacağım diye tuttran alim, molla varsa onun basiretinden şüphe ederim. Mektebin ruhunu anlayamamış insanlar bu topluma din anlatmasın. Böylesi ya basiretsizdir ya art niyetlidir. Diyanete bağlanmak 12 İmam yolunun temeline, ruhuna, İmamet-Velayet inancımıza aykırıdır.
 
garip seyyid 16-12-2011, 21:38:44
Dün İstanbulda bir meclisteydim ve kulak misafiri olduğum hocanın sözlerini size aktarayım:

-Bu bildirileri kim y hazirliyor, neden ikide bir bildiri yayınlayıp asabımızı bozuyorlar yahu?
- Avrupada, Iğdırda oturup istanbula ankaraya ne karışıyorlar, bu konular sizi ne ilgilendirir.
-Bu bildiriler bizim aleyhimizdedir
-Sözleri varsa gelsinler oturup konusalim, yanlis varsa beraber düzeltelim
-bunlar başımızın belası mı ya
- tv. konusmlarında yanlis varsa gelin üzerinde konusalim.
-bunların ve etrafındakilerin sayısı ne kadar ki bizimle rekabete girip bildiri yayınlıyorlar?
-Bu yaptıkları tam bir terbiyesizliktir, yarın başkaları da bunlara bakarak yeni bildiriler yayınlayacak.

özetle belirteyim ki, kendilerinden başka kimseye söz hakkı tanımıyorlar, kim konuşmak istiyorsa bize gelsin, bizimle konuşsun, bildiri yayınlayacaksak birlikte yayınlayalım, bizim cemaatimiz daha büyük öyleyse cemaati az olanların konuşma hakkı yoktur, diyordu bu muhterem hacı ağa.
 
kafkas 16-12-2011, 22:12:48
Rahman ve Rahim Olan Allah'ın Adıyla,

Öncelikle yapmış olduğunuz yorumdaki hakaretvari tutumunuz aslında kimlerin bağnaz taraf olduğunun apaçık göstergesidir. Sizin seviyenize inmek gibi bir niyetim olmamakla beraber Allah (cc) ın Rızasından uzak olan sözlerinize sizin numaralandırma şeklinizle cevap vereceğim.

Cevap 1- Dünyamızdaki insan sayısı 7 milyar oldu müslüman sayısı ise hala 1.5 milyar ve hristiyanlar en kalabalık grup olarak 3 milyarın üzerinde nüfusa sahipler madem çoğunluk psikolojisini haklı buluyorsunuz o halde gidip hristiyan olunda cemiyetimiz sizden kurtulsun. Veya o kadar da değil diyorsanız 1.5 milyar müslümanın 1 milyar 200 milyonu Ehli Sünnettendir sizde gidin onlara tabii olun böylece bizimle de cidal olmazsınız.

Cevap 2- Hem laik rejim kelimesini emevi abbasi ve osmanlılara benzetip kötülemişsiniz ve hernedense gayet devletçi bir yaklaşımla okuluna gidiyoruz sağlık hizmeti alıyoruz vs vs diye bir anda çarketmişsiniz hemde aynı saldırı içerisinde gerçekten de komiksiniz :) Üstelikte cehaletinizi iyice aşikar etmişsiniz zira ülkemizde sağlık hizmeti için sigortalı olmanız gerekiyor bununda vergiyle bir ilişkisi olmayıp AYRICA parası ödenmektedir. Bununla beraber malesef ki ülkemizde eğitimde paralıdır sanırım sizin üniversite diye bir kurumdan haberiniz de yok çok yazık...

Cevap 3- Bir kere kelamdan ilimden bahsedildiği söz edilen bu sitede " HALT " kelimesinin telaffuz edilmesi beni çok rahatsız etti ama seviyenizi de ortaya koyması hasebiyle sanırım yönetici arkadaşlar müdahale etmemişler.

Allah (cc) ın Rızasını yoksa siz mi dağıtıyorsunuz Allah (cc) Rıza sını sizin elinizle mi bahşediyor ? Bu yıl TBMM de değerli Millet Vekilimizin Aşura ile ilgili konuşmasını duymadığınızı zannediyorum. Ya da bu seviyenizle belkide siz bundan da hoşnut olmamışsınızdır..

Cevap 4- Eğer aklı selimle okumuş olsaydınız bende Alimlerimizi bu sonuçları konuşmadıkları için eleştiriyorum ama siz tamda ilk yorumumda bahsettiğim gibi mesele ayrımcılığa gelince coşkun deli çaylar gibi şoruldaya şoruldaya dökülüp köpürüyorsunuz yükseklerden aşağı doğru.. Ayrıca köle sıfatlı ne acaba bir tür yerme mi bu ? Benim bu aciz bedenim elbetteki Hak yolunun kölesidir keşke de dediğin gibi sıfatım HZ. Bilali Habeşi ye benzese..

Cevap 5- İyi ya da kötü teori üretebilen yani düşünebilen insandan asla zarar gelmez. Oysa sizin gibi düşünmeden öfkeyle ve fevriyetle insanlara saldıran kişilerden ise asla ve asla ağzıyla kuş tutsa da ne mektebe ne toplumuna ne de kendisine bir fayda sağlamayacağı gibi her platformda ancak ve ancak yüz karası olurlar. Şimdi belkide benim de sizin yaptığınız gibi EHLADER e saldıracağımı sanıyorsunuz böylece bir cephe oluşturup başkalarını da kendinize uyduracağınızı sanıyorsunuz ama yanılıyorsunuz. Ben diyorum ki Huseyni Dava Uğrunda samimi niyetle kim ne yapıyorsa Allah (cc) O'nun Yar ve Yardımcısı olsun. Zaten Allah (cc) ın yardımının kimlerle olduğu aşikardır. Sizin mahalle dediğiniz yerin adı Zeynebiye'dir ve yalnızca bir yer adı değil ismine layık olanların sevdalısı olduğu bir noktadır ki o noktaya her Aşura da YÜZBİNLERCE Huseyn Aşığı akın eder ve yaklaşık 5 farklı ülkede Canlı olarak yayınlanır.

Yoksa sizi rahatsız eden LEBBEYKE YA HUSEYN sedasının Zeynebiye de bu kadar yüksek sesle haykırılması mıdır ?
Yazınızdaki tek doğru şeye ise yürekten katılıyorum """"Allah bize taassuptan, bağnazlıktan, takım tutma gibi alim tutma hastalığından korusun.""""" Amin ya Rabbel Alemin.
******************

Canpolat,

Değerli kardeşim keşke herkes sizin gibi düşünse sorgulasa o zaman doğru bulunur.

Zaten kimse ama hiçkimse hadi bizi Diyanete bağlayın demiyor böyle bir durum söz konusu bile değil.

Vergi konusuna gelince Hz. Ali (as) diyor ki hakkını aramayan bizden değildir. Vergi veriyorsam benimde hakkım var ve aramalıyım yoksa ben Hz. Ali (as) nin yolundan gidiyorum diyemeyiz.

Ben şunu demek istiyorum neden bizim Caferiliğe özel bir diyanetimiz de olmasın neden bizim emeğimizin alınterimizin kesintisi durmadan Ehli Sünnet camilerine aktarılsın. Öyle ki o vergilerle yapılan bir camii de bu yıl biliyorsunuz Iğdır da Caferilere hakaret edildi. Düşünün ki o camii ve o mimber bizlerin parasıyla yapıldı ve en kötüsü de o müftü nün maaşı da bizlerin cebinden çıktı. Şimdi siz diyorsunuz ki bunun arkasını aramayalım. E niye kardeşim bari kendimize ait bir diyanetimiz olsa hiç değilse derdik ki bu densiz vahhabi ye gitmedi bizim paramızla yapılan camii de bizim paramızla maaş alan alimimiz oturuyor deriz.

Tekrar tekrar söylüyorum kimse ama hiçkimse mevcut diyanete bağlanalım demiyor bunu böyle aktaranlar da yalan söylüyorlar. Ben sadece hakkımız olanı niye talep etmeyelim diyorum ?
 
kerrar12 16-12-2011, 22:18:46
Konu vergi vermek mi? Kardeşim bana vergi numaranı ver, ben yatırıvereyim senin vergilerini. Ama lütfen bu kadar mühüm bir konu hakkında alimler tarafından ittifakla verilmiş olan bir karara bari saygı duy. Kardeşim paraya ve dünya malına makamına değer verip, bu değerler için öz inancımızdan zerre kadar bile olsa taviz vereceğimize inanan birileri varsa (ki var) yanılıyorlar. Lanetlik muaviye ve yezidin ve onları halife edenlerin islamını anlatmamızı istediklerinin farkındasınızdır umarım. Eğer kabul edilecek olsa bundan daha lanetlik bir iş yoktur haberiniz ola. Özüm onlara uşaklık eyleyeceğime VATİKANA uşaklık ederem daha eyidi. Hem onlar daha eyi para veripti ve vergilerinin karşılığını son kuruşuna kadar...
 
tersinden okuyun 16-12-2011, 22:31:44
arkadaşlar CNN türkde konuyu dile getireh hoca aslında dini federasyon istedi,siz anlamıyorsunuz konuyu..onunda verilmeyeceğini zaten biliyor,ayrıca kızmayın daha önceden 180 alimli EHLA da aynı bildiriye imza atmışdı.ama bu tarafı muhatap alan olmadığı için o hoca yeniden sahneye çıktı.sanki verdilerde hele birde nazlanıyorsunuz? bu ülke kimseye federasyon hakkını vermemiş sen kimsin?
 
kafkas 16-12-2011, 22:59:01
Değerli Seyyid Ağam,

Biliyormusunuz ben Seyyidlere Seyyid Ağam diye hitap etmeyi kınadığınız Hacı Ağanın kurduğu Zeynebiye Mektebinde öğrendim. Ve Ülkemizde Seyyidlerin en çok sevildiği yer olarak ta Zeynebiye olduğunu düşünüyorum. Elbetteki tüm Caferiler Seyyidlerimizi baştacı eder ve el üstünde tutarlar ama bu sevgi bence Zeynebiye de daha yüksektir.

Gelelim yazdıklarınıza, benim bildiğim Kulak Misafiri olmak başlı başına haramdır. Bir mecliste konuşulanı başka bir yerde gelip ifşa etmeye de LAF TAŞIMAK denir. Bununla beraber yorumunuz üzerine yaptığım araştırma doğrultusunda bu mecliste bir Seyyidimize de söz hakkı verilmiş ve O da kendi görüşlerini başarılı bir şekilde Diyanet İşleri Başkanı'na bizzat bildirmiş.

Bunun dışında ise Hacı Ağa'nın dilinden ulaştırdıklarınız da yanlış bilgiler varmış ama ben yine de sizin bunları hüsnü niyetle paylaşmış olduğunuzu zannediyorum zira Hacı Ağa nın ifadelerinin tam olarak böyle olmadığı terbiyesizlik vs gibi kelimeler kullanmadığını bir kaç kaynaktan sormak yoluyla öğrendim. Sanırım hafızanız sizi yanıltmış.

Öte yandan sizce yanlış bişey mi demiş eğer bir yanlış olduğunu düşünüyorsalar gelsinler konuşalım demiş bunun neresi kötü ki ? Üstelik hem böyle dedi diyorsunuz hemde kendisinden başkasına söz hakkı tanımıyor diyorsunuz bu çelişki de gayet anlamsız.
*********************
kerrar12

Öncelikle vergi numaramı istemişsiniz eğer bu sözü mertlikle söylediyseniz benim aylık hak edişimi gösteren son maaş bordromda brüt kazancım 4900 küsüt Türk Lirası bunun %23 ü hiç cebime girmeden gelir vergisi olarak kesiliyor kalan kısmından yaklaşık bir o kadara yakın SGK primi kesildikten sonra kalan paramla yaptığım harcamaların da takribi % 55 i peyderpey KDV ÖTV ÖİV vs şekilde ay boyunca devletin kasasına aktarılıyor. Yani yaklaşık her ay 3000 TL civarında net olarak devlete vergi vermekteyim.

Şöyle yapalım eğer samimiysen tabi sen bu parayı bana gönderme de Bulunduğun yerde Zehra Ana Yardımlaşma Derneği gibi Caferi kardeşlerimizin yetim ve yoksullarının dertlerine yetişen bir kurum varsa her ay oraya yatır makbuzunu da Rasthaber e yolla yayınlansın böylece hayır işlere de teşvik olunsun. Eğer öyle bir kurum yoksa en yakın Ehli Beyt Mektebi Camii ne bağışla ve makbuzunu gene aynı yap. Mertsen yaparsın.

Mert olmalısın da eğer kullandığın Rumuzun manasını biliyorsan. Haydar-i Kerrar Lakabı İmam Ali (as) ye Uhud savaşında Peygamberimiz (sav) nin mübarek dişi kırılıp yere düştüğünde ve müslümanlar savaş alanından kaçıpta yalnızca Hz. Ali (as) meydanda kaldığında Kafirler her taraftan saldırıyordu ve yalnızca Hz. Ali vardı Peygamberimiz ya Ali arkadan geliyorlar deyince arkasına, ya Ali sağdan geliyorlar dediğinde sağına, ya Ali soldan geliyorlar dediğinde soluna dönerek kafirleri birer birer cehenneme vasıl ederken Cebrail Nida etti ve herkes işitti La Feta İlla Ali La Seyfe İlla Zülfikar yani Aliden başka yiğit yoktur ve Zülfikardan başka kılıç yoktur!!! O gün Hz. Ali ye Haydari Kerrar Lakabı verildi yani DÖNE DÖNE VURAN.

Vesile oldu aklıma geldi yazdım hazır Mertlikten de bahsetmişken ibret olur diye.

Tekrar tekrar söylüyorum ama nedense ya okumuyorsunuz ya da hırsla yazıyorsunuz. Kimse taviz verilsin gidilsin direkt diyanete bağlanılsın demiyor! Bunu diyen hiçbir Caferi yok ne Alim ne de gara adam böyle birşey yok kardeşlerim kim burada bir yanlış anlaşılma var.

Ben diyorum ki EY ALİ (AS) AŞIKLARI hakkımız var bu şüphesizdir ve bu hakkımızı alalım. Zira İmam Ali buyuruyor ki " HAKKINIZI ARAMAKTAN ASLA VAZGEÇMEYİNİZ YOKSA HAKKINIZLA BERABER ŞEREFİNİZİ DE KAYBEDERSİNİZ "

Umarım anlaşılabilmişimdir bu defa.
 
canpolat 16-12-2011, 23:21:28
Kafkas kardeşim,
Bakınız ben hiçbir kardeşimin kalbini kırmak istemem. Lakin sizinle aynı fikirde değilim. Umarım bu durumda bazıları gibi alıngan olmazsınız.
Birileri Mektep adına sürekli konuşuyor. Ama Mektep mensuplarının ne dediğinin ne düşündüğünün hiç önemi yok. Şimdi ben Diyanete bağlanmış bir mollanın arkasında gidip namaz kılmam, gidip hutbesini dinlemem. Çünkü o zaman molla hutbesinde bazı şeyleri açıkça söyleyemeyecek.
Hak arama konusuna gelince. bence sorgulamamız, istememiz gereken şey bizim de bir Diyanet'imiz olsun değil, bilakis mevcut Diyanet'in varlığının yanlışlığı üzerine olmalıdır. Bu şekilde de hakkımızı aramış olacağız. Bence en güzel hak arama yolu mevcut Diyanet'in kaldırılmasıdır. Bırakın caminin cemaati hangi mollayı, hocayı isterse o geçsin öne onun geçimini de o cemaat karşılasın. Yani bizdeki mevcut durumu Ehl-i Sünnet'in de kullanması lazım. O zaman haksızlık olmaz. Aksi durumda sizin dediğiniz gibi olsa
öneclikle bizim fıkhımıza, yolumuza aykırı bir durum ortaya çıkar.
Sonra bu ülkeye vergi veren Müslüman olmayan toplulukların ibadethanelerinin de Diyanet'e bağlanıp devletten maaş almaları gerekir. Sonra Bektaşilerin cemevleri de var. O halde durum çok karışık olur.
En doğrusu devletin laik olmasının gereği olarak, hakkaniyet gereği olarak tüm inançlara eşit mesafede durup hiçbir inancın önderi için (molla, hoca, papaz, hahambaşı, dede) maaş ödememesi gerekir. Bence Diyanet diye bir kurum başlı başına bir hatadır. Benzer bir yapıda Şii Diyaneti istemek yerine mevcut Diyanetin kapatılmasını savunmak daha akilane olur.
 
sadece ali 17-12-2011, 00:45:49
yapılan yorumlardan birine cevap:devlete mi bağlanmak yani bu mudur senin Ehl-i Beytten anladığın...bu işin nereye vardığını düşündün mü...alimlerin bağımsız olması gerektiği bir yerde mi devlete bağlanmak
bağımsız bir şekilde toplumları yönetiyor ve bu şekilde daha faydalı olunabiliyorken mi devlete bağlanmak
arkadaş işi vergiyle ilintilendiriyor ve burada ümmetin maslahatını unutuyor.. aynen hilafet mektebinin emevi abbasi dönemi ve bugün kopyaları gibi saray mollaları istiyor
anlamadığım şu ki bu arkadş caferi fıkhına mebsupsa İmamlar(as)mın bu konudaki görüşü nedri baktı mı eğer doğru değilse vebal latına girmiştir...milletvekilinden bahsediyor ;zannediyorki bozuk sistemin iyi adamları iyi işler yaparlar bu görülüp duyulan bir şey değildir
arkadaş bıraksın da olay durulduğunda KİMİN SARAYIN MOLLASI olduğunu bir görsün
En iyisini Allah bilir
 
Asigim Aliabaya 17-12-2011, 01:29:19
Bi-ismi-hi Ta´ala Ellahumme Accil Li Veliyikel Ferec Mevlana Sahibuzzeman (af)bunca yapilan yorumlara. kisa:
bu zihniyetteki insanlarin zihniyeti.( Hz Ali nin arkasinda kilinan namazin tadindan Muaviyenin sofrasinin yag ve yemeyinin tadindan doyum olmaz) zihniyetidir. Ehl-i beyt nasil satildi. Imamlar nasil yanlizlastirlip sehid edildi. bir dusunun. fazla mizmiza gerek yok. iste bu manfaat perest zihniyet, ne garip bir zihniyet dimi mektep Laik bir devletten ve Muaviyeyi temsil eden bir diyanet denen kurumdan gelecek haram paralarla ayakta kalacak. yazik hemde cok yazik. Imam Huseyin ( a.s ) kufe yolunda kufede durumlar nasil diye sorunca Imam(a.s ) a söyle cevap verdiler. yebne resulullah onlarin gönülleri sizinle ama kiliclari size karsi. evet biz ayni zihniyyetiz gonuller Ehl-i beyt diyor ama cepler o nurun sonmesi icin dolmak istiyor. ne tuhaf dimi. fark ne bizle onlar arsinda. onlarda biz siayiz derlerdi bizde. Gerci bizi sialiktan cikadilar olduk caferi. cunku buyuk seytan ABD, Siyonist ve bati emperyalistler öyle istedi.turkiyedeki caferiler sia deyiller. sia olurlarsa onlar iran velayeti fakih ve lubnan hizbullahcilarla ayni katakolide radikal olarak gorulecekler. ama siz caferisiniz yani demokrat liberal ve medeni bir yapiniz var iran lubnan irak sialari gibi baznak deyilsiniz radikal deyilsiniz Kafirler ve zalimlerin cikarlarina zarar veren bir yapiniz yok siz herkesin kardesisiniz. ehli sunnetin karsisinda bir caferi inanci yarattilar ve gomleyi giydiriler bize simdi de ya neden diyanet denilen muaviye ve yezid kurumundan beraber haklarimizi almak ve bizi asimile etmeden beraber oluruz diye nutuk atiliyor. biz caferi deyiliz. biz siayiz yani 12 imamin mektebi olan Hz. Ali siasiyiz. caferi bizim sadece mezhebi ve fikhi yonumuzdur itikatimiz deyil.itikatimiz 12 Imam siasidir. bunu anlaya bilmeyen bir toplum kendilerini nereye suruklerlerse manfaat ve cikar ugruna her seyi satip otarafa baglanabilir.O zavalli zihniyet cok iyi bilsinler ki bu mektebin sahibi imami zeman dir bu mektebi bizlere fakirken yoksulluken ama onurlu duruslariyla ecdadimizin Huseyni ruhla emanet biraktigi bu nurlu velayet mektebini Hz ayetullahi Hamane nin bayraktarliginda imami zemana teslim edilene kadar asla ve asla onurlu ve rabbani Alimlerimizin önderliyinde hic bir kuruma teslim etmeyeceyiz. o örümcek zavalli kafalilar iyi bilsinler.
 
zehra kıran 17-12-2011, 21:22:17
talebleriniz hakikaten kayda değer.ancak sizin de etraflı düşündüğünüzde tesbit edeceğiniz gibi mevcut laik türkiye'de bu tür talepler ütopiktir çünkü yüzyıllardır insanlar aynı şeyleri istemiş aynı amaç için çalışmış fakat sonunda zulme uğramıştır.ayrıca sizce gerçekten de bozdağ ''böylece başkaları tarafından kontrol edilmeleri önlenecek'' derken taleplerinizi cevaplayacak nitelikte bir teklif mi sunmuş oluyor? işaret etmek istediğim başka bir nokta da laik bir ülkeye bağlı şii bir diyanet kurumunu oluşturmak zalimin ekmeğini yiyerek karşısında kılıç bilemek olmaz mı? şia neden böyle bir aşağılanmayı kabul etsin ki? bu yüzyıllar önce ''saray mollalığı'' yapanlarla aramızdaki farkı kaldırmaz mı? doğrudur biz bu ülkede yaşıyoruz ve resmi olarak tanınmak bizim için de iyi olurdu, bir güç olduğumuzun resmi olurdu; ama bozdağ'ın bu teklifiyle böyle bir şey mümkün değil.Sizin beyan ettiğiniz talepler ise onların işine gelmez bu sebeple dinlenmez bile...ayrıca bizim bağlı olduğumuz, bayrağı altında toplandığımız bir ''velayet-i fakih'' imiz var zaten türkiyede herhangi bir güce( referans olarak) ihtiyacımız yok.Allah'a şükürler olsun hem Halkalı'da kültür merkezi yapacak paramız, gücümüz, tefekkürümüz hem de yüzlerce kitap yazıp,çevirip tebliğ edecek aydınlığımız mevcut...vesselam
 
seyid umit 17-12-2011, 23:10:29
sa editor kardes yorumumu neden kaldirdiniz


Editörden: 17 Aralık tarihinde siteye yönelik bir saldırıdan dolayı maalesef birçok haber ve yorum silinmiş ve bir kısmı daha önce yedeğe kaydedildiği için kurtarılmış, bir kısmı ise silinmiştir. Siz değerli yorumcumuz ve yorumu silinen başka yorumculardan özür diler, gönderdiğiniz takdirde yeniden ekliyeceğimizi bildiririz.

Saygılarımızla
 
karsli 18-12-2011, 12:16:32
Oncelikle yorum paylasan tum arkadaslara selamlar.
1-Degerli arkadaslarim ; Mektebimizin alimlerimizin ozelliklerini kirmizi cizgilerini sanirim uzun uzun anlatmama gerek yok ! Alim'in bagimsizligi gibi bi mezhebi vecibemiz var iken , neden baglanmak ?? Baglanmanin bizim mezhebi kriterlerimizi al asagi edecegi kanaati tasimaktayim. bi mollanin devletten maas almasi dusunulemez. mollalarimiz icin, Halktan baskasina bl baglamak onun sozunu konusmasini gerektirecek seyler dogurabilir., velev ki diyanete baglandik ve diyanetin ustumuzde herhangibir baskisi yaptirimi olmadi ! devletten laik duzenden maas olmasi dusunulemez. Vergi vs haklardan bahsediyor haci aga , ama ben hala amacini anlamis degilim. vergi veriyoruz hakkimizi verin demesi yerine , biz yuzyillardir boyle mutluyuz cok sukur camimizde mektebimizde gun gectikce artiyor bizi kullanmaktan siyasi ranta alet etmekten vazgecin diyerek , buyuklugumuzu mektebimize bagliligimizi dile getirmesi daha dgoru olacagi kanaatindeyim.
2- Turkiye'deki Caferiler hala kendi arasinda birlik olamamis olmakla beraber bu konudada ortak tavir sergileyemiyoruz maalesef.. yorum yapan bi arkadasimizin dedigi gibi cemmat olarak cogunluk olmak hic bir zaman dogruyu gostermeye soylemeye yeterli sebep degildir. !!!
3- Ben oncelikle Alimlerimizin arasindaki ic cekismeyi bi kenara birakip ortak cati ve degerler altinda toplanilmasini daha dogru , daha mektebe yarasir buluyorum.
4-Sunuda unutmayalim hukumetin caferileri siyasi rant olarak gorup bunu bi secim malzemesi yaptigini gormeye calisalim. Karsli siyasetci SERHAT KAYA beyefendinin dun facebook'taki bu acilim ile alakali yazisini okumanizi tavsiye ederim.
(Sayfaniza Yapilan Saldiriyi kiniyor , Basarilarinizin Devamini Diliyorum._)
 
karsli 18-12-2011, 12:30:10
Bir arkadasimizda tarihten ornekler vermis.Ozellikle abbasi ve emevi doneminde yasayan Imamlarimiz , o gunun sartlari itibariyle acaba devlete vergi vermiyorlar miydi ? ve yahut farkli yontemlerle gelirlerinden devlete pay ayrilmiyor muydu ? Imamlarimizin zamaninda canlari her an tehlikede iken bile "saray mollaligina" (hasa) soyunmamislardi.Ve hepsi ya zindanlarda sehit oldu yada abbasi emevi zulmu altinda !! simdi soruyorum yuz yillardir biz Tum mollalarimizi hem okuttuk hem camimizde yer verdik hem ev verdik hemde as ve Sukurler olsun istanbulun her semtinde yaklasik en az 2 camimiz , dernegimiz , vakfimiz bulunmaktadir... Ve belki bir cok insan yeni ogreniyor Degerli alimlerimizin candan cabalari sonucu yaklasik her ilde ehlibeyt dernkleri kuruldu, yas ve kutlama merasimlerini gerceklerstiriyoruz.Hamd olsun kendi ogrenci evlerimizi degerli alimlerimiz gonul adamlarimiz sayesinde yillar oncesinde acilmaya baslandi ve devam ediyor. Biz kimseye muhtac degiliz. Bu Hz Muhammed saa yolundan giden Imam Huseyin durusuyla duran Degerli cilekes vefakar bu millet sayesinde oldu. Simdi Zeynebiyede yeni camimiz yapiliyor , ilk acilis torenindeki izdiham kimseye muhtac olmadigimizi ve alimlerimize verilecek 1000 tl ye bu halkin tenezzur etmedigini gostermeye yetecek boyutlardadir.
Bizler devletten ayri ama asla devlete karsi olmayan bi cemaat ve topluluguz. 1400 yildir devlete bel baglamadik hic bisey beklemedik bundan sonrada beklemeyelim. Saygilarimla.
 
muhammedbakır 18-12-2011, 15:56:09
MAŞALLAH ALLAHsizlerden razı olsun sayılarınızı arttırsın işte basıret ehli
 
kafkas 19-12-2011, 19:16:27
Yorumum neden yayınlanmıyor defalarca gönderdim bi sorun mu var acaba ?

Rahman ve Rahim Olan Allah'ın Adıyla

Gönüllerimizi Nuruyla , Yolumuzu Kelamıyla Aydınlatan, Ümitsizlerin Ümidi, Çaresizlerin Çaresi, Kimsesizlerin Kimsesi ve En yüce Aşıkların Maşuku olan Yüce Allah (cc) 'ın Selamı, O'nun İlmine , İlminin Kapısına, Arşın 2 Küpesine , 2 Alemin Abırına ve Onların pak Soyundan gelen diğer 9 masumuna olsun.

Aşığım Aliabaya'ya

Ben Aşk'ı Mektebi Zehra'da Aşura dersinde öğrendim Huseyinden. Aşk öyle bir şeydir ki O seni sardığında kalbin o kadar yumuşar ki 6 aylık süt emer oğlun kucağında çırpınmaktan bile mahrum vaziyette kanlar içinde can verdiğinde bile karşındakileri Maşuk'un (cc) yoluna çağırmaktan alıkoyamazsın kendini. Sen nasıl aşıksın ki Aşkın Öğretmeninin dostlarını düşmanlarının sofralarına oturmaya layık görüyorsun!! Yoksa bilmez misin ki Her Gün Aşura Her Yer Kerbela'dır ? Bu söz sizin sandığını gibi basit ve sıradan bir söz değildir! Bu gün zulüm ve işkence dünyanın dört bir yanında mevcuttur. Eğer değildir felan filan yer zulümden işkenceden beridir diyorsanız söyleyin Ayetullahlarımıza bu sözü literatürümüzden kaldırsınlar!!

Peki bunları neden söylüyorum ? Çünkü yorumunuzda demişsiniz ki İmam Huseyin e dediler ki böyle böyle O da dedi ki onların gönlü bizimle kılıçları bize karşıdır. O halde Huseyn (as) neden Kufe ye doğru hareket ediyordu ? Yoksa Arşın Küpesi Huseyn sizin kadar bilmiyor muydu ? Eğer gitmeseydi o zaman diyeceklerdi ki biz davet ettik ama İmam gelmedi ne yapabiliriz böylece iki yüzlülüklerine devam edip kendilerini haklı çıkarmaya çalışacaklardı ki bu da İslamın Fatihasını okumak demek olacaktı. Ayrıca ha bire insanları Muaviye sofrasından yemek yiyenlere muaviye zihniyetine benzetmek çabanızın sebebi nedir ? Acaba şahsi meseleniz yüzünden mi ? Ben sizin üslubunuzdan kim olduğunuzu anladım gerçi bu sebeple neden böyle zehir zemberek yazdığınızı tahmin ediyorum ama ben sizin gibi şahsi yorum yapanlardan değilim bu nedenle yalnızca sataşmalarınıza ve yersiz Caferilik ismine karşı tutumunuza cevap vereceğim.

Caferilik ismiyle ilgili yok itikadidir birisi birisi bilmem nedir demişsiniz. Sizin haddiniz nedir ki İmam Caferi Sadık (as) ın ismiyle anılmayı eleştiriyorsunuz ? İmam Caferi Sadık (as) ın ismi sizi neden bu denli rahatsız ediyor acaba ? Acaba Aliyullahcı falan mısınız ? Bu yorumunuz bana çok ama çok saçma geldi gerçekten de. Ali Şia'sı Ali nin takipçisi demek ve Caferi demek İmam Caferi Sadığın takipçisi demektir. Bu ikisinin birbirinden farkı nedir yahu ? Vay efendim biz iranlılar gibi değiliz de vay ıraklılar lübnanlılar gibi değiliz de ? Yahu gerçekten dünyadan bihabermisiniz bu kadar ? Yahu bunu yazarken gerçekten kendinizdemiydiniz ?!
***********

Canpolat kardeşim, siz ve biz iyi biliyoruz ki biz istesekte zaten bize tersinden okuyun rumuzlu yorumcu kardeşimizin dediği gibi federasyon veya özerklik vermeyecek veya sizin dediğiniz gibi diyaneti kökünden kaldırmayacak. Kaldı ki bu konuda bencilce davranmanında bir anlamı yok zira Ehli Sünnet kardeşlerimiz de istemeli kaldırılmasını ki bütün memlekette istese kaldırmazlar. Bu bi yana dursun burda bizim hakkımız vardır ve biz Huseyni Duruşu örnek alan bir topluluk olarak verilmeyeceğini bilsekte bu hakkımızı istemekle yükümlüyüz. Çünkü biz susarsak onlar dünya kamuoyuna ve ülkemiz halkına diyecekler ki kardeşim bunların zaten böyle bir talebi yok ki hallerinden memnunlar.

Sizin ve diğer herkesin ve benimde açıkca belirtmiş olduğum gibi mevcut sistem doğrultusunda hiçbir alimimizin diyanete bağlanmasını isteyen hiç kimse yoktur. Buna bizim ne vicdanımız razı olur ne de gayretimize sığar. Mesele yalnızca hakkımızı istemektir. Biz isteyelim de varsın onlar vermesin. Biz kimseden sadaka istemiyoruz. Ayrıca bir de gülünç olay vardır ki Selehattin ÖZGÜNDÜZ ün bu memuriyetten bir kazancı olacağının düşünülmesi maskaralığıdır. Selehattin ÖZGÜNDÜZ Avrupanın En Büyük İnanç Ve Kültür Merkezi İnşaatına ve Arsasına ( Zeynebiye Camii ve Kültür Merkezi) Cumhur Başkanımızın 10 yıllık maaşının toplamından fazlasını nakit olarak bağışlamıştır. Ayda 3-5 bin lira maaş da falan da gözü yoktur. Bu yüzden eleştiri yaparkende lütfen biraz insaflı olalım.
**************
Bir diğer konu şudur ki yorumlarda genelde yakıştırma yaparken kullanılan ""BAZILARI"" ifadesi beni gerçekten çok üzüyor ve buna gerçekten içerliyorum. Bizim Taklit Merciilerimiz Ehli Sünnet kardeşlerimizi bile anarken onlar bizim kardeşimizdir demeyi bile uygun bulmayıp onlar bizim özümüzdür kendimizdir diye hitap ederken biz birbirimize bir avuçken olmuşuz BAZILARI.. Allah (cc) birliğimizi ve dirliğimizi bozmasın. Ama bir olamıyorsak bile birbirimizle Hayırda yarışalım birbirimizin kuyusunu kazmaya çalışmayalım. Biz birbirimizi karaladıkça bu sadece düşman sevindirir dostu ise yaralar. Buna Allah (cc) da razı olmaz. Artık bu tabular yıkılması bu duvarlar aşılmalı. Allah (cc) ın lanetlenmiş kavimleri olan Nasraniler ve İsrail oğulları hatta birbirine düşman olan iki din olmasına rağmen bu gün İslama karşı Avrupa Birliği ve Güney Kıbrıs İsrail Ortaklığı gibi birlik oluştururken biz hala bölünüp parçalanmaya çalışıyoruz. Bakın sevgili dostlar bizler bu birliği ve dirliği sağlayamadığımız sürece ağzımızla kuş tutsak da bütün amellerimiz heba olacaktır. Lütfen herkes şahsi davranmayı bir kenara bırakıp birlik ve beraberlik adına çalışma gayretine girişsin. Bize düşmanlık değil dostluk yakışır zira biz Düşmanına bile Rahmeden Ali'cileriz.
 

KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER

03/04/2012 - 08:51 İlköğretimde bir ilk:7'nci sınıflara Caferi inancı anlatıldı

19/01/2012 - 09:30 EHLADER HEYETİNİN ANKARA TEMASLARI

07/01/2012 - 10:50 TAŞLIÇAY EHLİBEYT YARENLERİNDEN LAÇİNER'E KINAMA

05/01/2012 - 12:28 Avrupa Ehlibeyt Alimler Birliği,Sedat Laçiner ve TRT'yi şiddetle kınadı

04/01/2012 - 03:12 IĞDIR EHLİBEYT ALİMLERİ DERNEĞİ’NDEN LAÇİNERE SERT TEPKİ

03/01/2012 - 10:27 Türkiyeli Şiilerden Sedat Laçiner’e tepkiler...

27/12/2011 - 09:32 "NE ÜLKEMİZE HİYANET EDERİZ NE DE İLKEMİZE"

22/12/2011 - 09:21 Diyanet Projesinde Halk Yanlış Yönlendiriliyor

21/12/2011 - 02:18 "Caferilerin çocuklarını din adamı olması için Kum'a göndermesi kabul edilemez"

18/12/2011 - 05:56 Ehlibeyt Alimleri Derneği'nden (EHLA-DER) Basın Açıklaması

16/12/2011 - 06:21 Iğdır Ehlibeyt Alimlerinden Ortak Basın Açıklaması

15/12/2011 - 08:56 ATEAB Alimleri, Hükümetin Kadro Önerisini Reddediyor

13/12/2011 - 09:14 Memur olmak istemiyoruz

04/12/2011 - 10:03 BİR CUMA HUTBESİ VE TAHRİK

24/09/2011 - 05:43 Iğdır Ehl-i Beyt Alimleri Basın Bildirisi Yayınladı
 
YAZARLAR
Y. ZİYA T.YILMAZ

YANLIŞ HESAP BAĞDAT’TAN DÖNER
ABDULLAH ÖZGÜR

Azerbaycan’ın Gayretli Müslümanlarının Direnişi
Hüseyin TAŞ

İslami İran ile Türkiye Rakip Ülkeler mi?
MUHAMMED AK

Şaşırıp kalmışız!
MEHMET YETKİN

Bahreyn ve Halk Kıyamı
Abdulkadir Çuhacıoğlu

AKAN KANLAR VE ÂLİMLERİN SESSİZLİĞİ
MUHSİN KÜÇÜKER

İKİ ALİ ÜNAL MI?
KEMAL KEMAHLI

ALİ ÜNAL’IN, ŞİA VE İRAN YANILGILARI
MEHDİ AKSU

SEYYİD ALİ HAMENEİ VE BİLİNMEYEN YÖNLERİ-3
KONUK YAZARLAR
Ali ERDEM

SİNCAN OLAYI VE BİR HUKUK SKANDALI
Mikail GÜREL

En Büyük Kusur Kibir ve En Büyük Allah
RIZA BAKIRLI

AKLIN ÖNÜNDE SET OLUŞTURMAK
Rahmi Onurşan Rahmani

Adın “Ali” ama gözlerin “Muaviye”ye benziyor (1)
HAZIM KORAL

SIFFİN SAVAŞI
Bilgehan Ova

SANAT YAZILARI (II)
FUAT TÜRKER

Özgürlük Değil Şeytan’a Tutsaklık
AZERİ YAZARLAR
Muhammed Mustafa

Evroviziyon-Gaylar, İnsanlığı çökertmeye yönelik sinsi planlar
Meşedi Natıq

Gənc Hüseynin anası Zəhraya və bacısı Rüqəyyəyə ünvanladığı məktub
Tural Əli

Zindanda bir gün...
Emin Gənciyev

AYIL EY AZƏRBAYCAN !!!
Emin İmanlı

Dinin gövhər və sədəfi
Gönül İsmayılkızı

Təhqir edilən ŞƏHİDLƏR
Hacı Arzu

Açıq!
Devran Abdullah

Quba aksiyası ilə inanclıların aksiyalarını birləşdirən məqamlar var
Kənan Rövşənoğlu

AZƏRBAYCANDA RUHANİLİK
Vüsal Hətəmov

Hər zadı tərsinə ölkəm…
Ali Caferi

Ölümüzü dəfn etməyə bir molla var?ali
NAMAZ VAKİTLERİ
TV KANALLARI
Türkçe Kanallar
Zehra Tv
Ulke Tv

Tv5
Hilal Tv
Yumurcak Tv
Kudus Tv
Arapça Kanallar
Almanar
Alalam Tv
Alforat Tv
Alkawthar Tv
Farsça Kanallar

Irib 1

Irib 2

Irib 3

Irib 4

Irib 5
Press Tv
Jam e Jam 1
Jam e Jam 2
Jam e Jam 3
Quran Tv
Azeri Kanallar
Sahar Tv
HAVA DURUMU

TARİHLİ ARŞİV



GAZETELER

DERGİ ve MECMUALAR

BAĞLANTILAR

YABANCI GAZETELER

 

Ana Sayfa   |   İletişim   |   Giriş Sayfam Yap   |   Sık Kullanılanlara Ekle |   Sitene Ekle

Yazarlar ve makalelerin Yayınlanan  haberlerin yorumları sadece yorum sahibini bağlar. Bu konuda rast haber merkezi'nin hiçbir sorumluluğu yoktur

 
rasthaber.com’da yayınlanan harici linkler ayrı bir sayfada açilir.harici linklerin içeriğinden rasthaber.com hiçbir şekilde sorumlu değildir rasthaber.com’da yayınlanan yazı ve yorumlardan yazarları sorumludur.
2008 © RAST HABER   www.rasthaber.com
Tüm Hakları Saklıdır.
Tasarım :Networkbil.net
Atanur Evden Eve Nakliyat Küçükçekmece Evden Eve Nakliyat